Like?:)

joi, 9 martie 2017

Cam aşa




10 comentarii:

Iulia spunea...

Asa imi place si mie. Da senzatia de gospodarie serioasa, cu regula. Imi place mult la voi in gradina.

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Frumos, elegant, mana de gospodar. Numai maine nu-i poimaine si ajung si eu la gradina. Mi-e dor de numai pot . O seara minunata si da-i domnului cele 40 de pahare, vorba reclamei de la pateu " nu fii chitra".

simf spunea...

@Iulia - regula ar cam fi sa fie curatat pamantul :) ma bucur tare ca-ti place.

@Vasile - putintica rabdare si ajungi si tu.
domnul meu nu e obisnuit sa fie servit, se serveste singur :)

Anonim spunea...

Scuze, sunt (cam) off-topic.
M-am gandit ca s-ar putea sa nu il stiti si sa va faca placere reintalnirea: https://radu-iliescu.blogspot.ro. (Pe ideea "daca-l stia, ar fi fost in lista de bloguri sau macar pomenit pe undeva".)
Daca deranjez sau il stiati, va rog stergeti comentariul, nu e decat un denunt anonim.
Octavian

simf spunea...

@Octavian - te-ai gandit bine :) il citesc pe radu via fb, suntem prieteni.

Iulia spunea...

Nu numai ca imi place, dar se vede de la an la an cum e tot mai aranjat, mai pus la punct. Pentru cine urmareste de mai demult e clara tendinta spre asezat, spre zone care deja si-au gasit aspectul final, finisat.

simf spunea...

@Iulia - ma bucur ca se vede, in ani am ajuns sa asez zona cum imi doream. Multumesc.

simf spunea...

@Iulia - ma bucur ca se vede, in ani am ajuns sa asez zona cum imi doream. Multumesc.

prietende vremerea spunea...

Foarte frunos....am vazut ca ai si gaini prin preajma...rezista trandafirii ?
O seara pe placul inimii tale ! :)

simf spunea...

@prieten... - rezista bine.

:-D