Like?:)

luni, 3 aprilie 2017

Ce-am mai făcut

Aprilie e clar primăvară! Narcise și zambile, zarzări și toporași, cireși, pruni și păpădii, floră spontană - toate înfloresc ca apucatele, verdele se-ntinde pe furiș, muguri și mâțe negre cresc prin copaci, muscari bleu răsar fix unde i-ai plantat anul trecut, dar ai uitat. Drumul e plin de magnolii în plin spectacol, a noastră-i mai întârziată, că așa face ea, toată lumea e prin grădini, decorul se schimbă de la o zi la alta.
La capitolul culturi agricole, am mobilat creșa cu semințe, vreo 18 feluri, de la busuioc (3 sau 4 soiuri? nu mai știu) la anghinare și schinduf, de la praz la regina nopții și măghiran (ultima strigare, dacă nici anul acesta nu iese, nu mai pun ever). E în curs de amenjare un tunel - am luat structura verde acum vreo lună, folia încă nu -, am pus în câmp direct facelia, știr roșu, lobodă, usturoi, muștar, creson și cine mai știe ce (dar am notat în agendă), cert e faptul că s-a golit coșul de semințe. Următoarea sesiune de plantare va fi probabil după Paște.
Domnul meu s-a apucat de remodelat zona de deasupra atelierului - remodelare care se va lăsa și cu aranjare, sau cel puțin așa sper -, a tăiat niște panouri cu plasă, a sudat niște corniere, a pus ceva OSB (la origine, zona era gândită să găzduiască fân, dar era mobilată cu piese de mașină de spălat, scânduri, roți pentru un viitor cărucior de transport diverse, două hote, derulator de furtun, deh, chestii indispensabile vieții). Și, conform principiului ca să faci ordine într-un loc trebuie să faci dezordine în altul, partea din față a chioșcului arată într-un mare și haotic fel, tot așa și aleea spre casă, spre bucuria câinuțelor, care au  asigurate mirarea continuă și jucării inedite.
Sunt ușor zombie, ora de vară nu mă coafează deloc, bărbaților de la marșurile antiavort le urez un sincer naști!, simfonia va fi anul acesta în week-end-ul 21-23 aprilie, asta ca să vă puteți face programul din timp.

Niciun comentariu:

:-D