Like?:)

luni, 5 iunie 2017

Amestecate

Iesle. Pitici. Zâmbet de gard.




4 comentarii:

Anonim spunea...

Cum aud vorbe despre pitici - cum apar si eu !
Ori poate apar doar cand se vorbeste despre pitici ?
Na , ca m-am incurcat ...
Cine ma descurcă va primi recompensa un pitic din ciocolată cu lichior de visine .
Da , da cine nu ma încurcă va primi drept recompensa un pitic din ciocolată cu ... coniac .
Na , ca te-am încurcat ...
Hihihi !

simf spunea...

@Anonim - raspuns corect: da! :) (cred c-ar trebuie sa treci mai des totusi)

Anonim spunea...

Multumesc !
Sunt onorat , ma consider privilegiat de invitatia cu statut de rezidență .
Este mare lucru ca intr-o lume rece , distantă , suspicioasă , un anonim sa fie tratat cu deferență , cu solicitudine si caldură .
Se chiamă ca sunt șeful anonimilor ...
Stii - nu am mai citit blog.uri de o Eternitate .
Imi voi aminti cu bucurie de vremurile trecute , de postarile tale pe care le traiam efectiv , identificandu-ma cu personajele din povestea nevinovata de atunci .
Sunt un mare hoinar - de mirare îmi este cum de m-am oprit , am ramas un timp si am revenit mereu la tine .
Mi-am pastrat libertatea in toate sensurile si in tot timpul care s-a scurs dar nu ma întreba cu ce preț ...
Acum am obosit .
Ma voi aseza ptr. o clipa langa trandafirii tai , langa piticii de gradina si voi privi cu nostalgie la toate din jurul meu .
Ptr. o clipa voi fi iar acasă .

simf spunea...

@Anonim - zambet cald :)

:-D