Like?:)

joi, 29 iunie 2017

Aproape iulie

Mi-e nesuferit de cald şi asta îmi otrăveşte tot timpul; dimineaţa, pubelele şi canalele îmi mută nasul, după ora 10, asfaltul dogoreşte, aerul e ars, plin de praf şi vag respirabil. Când ajung acasă, vreau doar răcoare, să merg desculţă şi să respir adânc. Şi-o bere. :)
Grădina... vieţuieşte: floră spontană şi, prin ea, floră premeditată, verde încă tare, struguri în curs de devenire, roşiuţe, ardei în floare, varză în curs de înfoiere; zmeură galbenă, zmeură roșiatică, zmeură mâncată la locul faptei, vișine - foarte puține, roșiatice, necoapte, cu gust de vară-n devenire.
Găinile iar îşi abandonează penele, puii sunt obraznici şi violenţi, câinii suferă crunt de căldură, pisicile ne aduc în casă papa-bun pradă care moare pe sub frigider, aragaz, maşină de spălat, prilej de a face o curăţenie responsabilă.
În rest - timp de arşiţă, prognoză de 39 de grade pentru sâmbătă, udat plante seară de seară, soare-n ochi și hamac în spatele casei. Nu funcţionez în parametri optimi, n-am chef de nimic, nici măcar să fac poze.
Vremea asta ar trebui scoasă în afara legii. Sau să fie vacanţă obligatorie.

4 comentarii:

Aimée spunea...

Vacantaaaaa!

Bu spunea...

Da, ai dreptate!

simf spunea...

@Crengu - poate la tine :) (la mine nu inca)

Aimée spunea...

Nu-i nici la mine si din pacate nici n-o sa fie... doar copiii au... Ar fi bine sa fie vacanta obligatorie, nici eu nu functionez in parametri normali pe asa calduri!

:-D