Like?:)

joi, 29 iunie 2017

Azi e zi de sărbătoare

Sfinţii Apostoli Petru, Pavel şi Mircea*. La mulţi ani!
În altă ordine de idei, uitaţi aici un grup de facebook
Sunt linkuri către informaţii diverse: cum identificăm un şarpe, un dăunător din grădină, o carenţă a plantelor, o pasăre, o buruiană. Sau clasificarea florilor pe culori, când şi ce plantăm în grădină, zonele climatice şi condiţi pedoclimatice în România, idei, schiţe planuri şi alte chestii.
Sper să vă fie de folos; mie mi-e cald şi n-am chef de nimic.

* Mircea e fratele domnului meu, născut pe 29 iunie.

6 comentarii:

roxana.c spunea...

Multi ani!

cristina spunea...

Sa va traiasca Mircea!
Ma uit indata pe FB, ca numai asa mai deschid si eu aceasta ... platforma de socializare :)

simf spunea...

@cristina - chiar ma gandeam la tine cand am pus link, uuu, o sa intre pe fb :) e grup public, poti sa intri de pe orice program de navigare.

cristina spunea...

Am chiar facut o postare in acest sens. Daca te deranjeaza, sa imi spui, ca mai scot din link-uri din ea.

simf spunea...

@cristina - e super, sa afle lumea. ca ce-i informatia daca n-o impartasesti cu prietenii? :)

Anonim spunea...

Sanda zicea:- trăiască cumnatul....

:-D