Like?:)

joi, 8 iunie 2017

Sissi






9 comentarii:

mikaela spunea...

Frumoasa floarea,dar si culoarea,imi place rozul asta prafuit.

simf spunea...

@mikaela - e de fapt lila, ca in ultima poza

Mihaela T. spunea...

Frumoasa Sissi cea lila ! Ador culoarea ! :)

Anonim spunea...

M-am gândit :
haide s-o dulcețim pe Sissi !
O prințesa precum este ea , are dreptul la trataie aparte si neperenitate .
Nu , nu o vom face direct ci cu tact , blandețe si consideratia aferenta statutului ei princiar .
Asadar , dupa ce Sissi va fi admirata si va lasa parfumul subtil , noi o vom pregati sufleteste si nu numai . Îi vom culege delicat petalele inmiresmate si o vom trece in Eternitate dulcețind-o .
Este de fapt o transformare iar nu o pierdere , asa cum s-ar intampla daca Sissi ar ramane in stadiul actual .
Apoi , in anotimpurile care vor veni , in toamnele ploioase ori in iernile reci Sissi va fi iarasi langa noi .
Stii - Oamenilor de zapadă le place grozav dulceața de trandafiri , asa cum si trecatorii intarziati ori infrigurati sunt indragostiti de ea .
Iar la un " Damen tango " ori la o auditie de seara a " Tango to Evora " cine ar fi mai oportun drept tratatie daca nu Sissi ?!
Toti vorbesc despre " țigara de după " ...
Aiurea !
Sissi poate fi categoric un afrodisiac al spiritului si un preludiu elegant , subtil , asa cum poate fi si o incheiere rafinata ...
Iata cateva motivatii pertinente la propunerea mea pe care o inaintez dupa o matura chibzuința , adică fara sa stau prea mult pe ganduri .
Evident , doar tu decizi .

simf spunea...

@Anonim - asa sa fie!

Anonim spunea...

Multumesc ptr.întelegere !
Ingaduie sa te intreb :
Pe tarâmul fermecat si in gradina ta minunată exista si un nuc ?
Am eu o vorba :
"Dulceața de nuci verzi de prin amintiri ... " .
Poate ca s-ar concretiza .
Stii - dulceața de nuci verzi ar fi o tratatie selecta ptr. oaspetii tai si ar rezona la cantecele Tatianei Stepa .
Nu te impacienta - dulceața ta nu va fi ptr. mine ( in toate sensurile ) ... eu doar ma autointitulez " seful dulcetilor " , asa - ca sa am o titulatura si un rost cand vin in vizita la tine , agasandu-te cu insignifiantele mele idei .

simf spunea...

@Anonim - doi nuci adulti, unul - adolescent si unul mic copil. sef al dulcetilor, ai vreo reteta magica pentru nuci?

Anonim spunea...

Sigur ca am o rețetă magică !
Uite :
Mergem sub nucul adult si procedam in felul urmator :
eu te pupacesc ( respectuos) pe nasuc si imediat cade o nuca neformata inca si numai buna de dulceata .
Tu vei tine cosuletul ptr. nuci si vei fi serioasa , preocupata , importanta .
Nu trebuie sa te superi deoarece dulceata va iesi cu un iz usor amarui ...
Poti insa râde iar dulceata va fi vesela , aurie si ... zambitoare ca tine .
Asa !
Trebuie sa decizi ce cantitate de dulceata preparam - daca va fi mai multa inseamna ca te voi pupaci ( respectuos ) pe nasuc pană te voi toci ...
Toate lucrurile minunate implica sacrificii graduale , asa ca nu vei avea incotro - dulceața de nuci verzi se prepara numai in aceasta rețeta si categoric in conformitatea procedurii .
Ma gandesc totusi :
nu cumva pe langa șeful dulcetilor se va chema ca voi fi si șeful pupaciosilor ?!
Da' daca trebuie - trebuie !
Asadar , facem dulceava de nuci verzi din gradina ta si in rețeta mea ?

simf spunea...

@Anonim - nu pupat, nuuu, te rog! eu nu stau la pupat la nimeni :)
nu-i nimic, gasim reteta alternativa. dar acum trebuie sa ne ocupam intai de trandafiri.

:-D