Like?:)

joi, 10 august 2017

Bucurii de vară

* Lidl nou, cu bandă rulantă și băieții care coboară pe banda de urcare.
* Iarba plină de rouă sub tălpile goale, dimineața.
* Fetițele cu rochii din pânză, doamnele îmbrăcate colorat, domnii cu pălării de paie din centrul urbei.
* "Hai la mama!" spus de domnul de vârsta a treia copilului de aproape un an.
* Lanul de floarea-soarelui din drumul spre casă.
* Gustul dulceag al apei, când mă spăl pe dinți, după cafeaua neagră. 
* Trotinetele colorate, înghețatele la cornet, bătăliile cu apă de la țâșnitori.
* "Neaţa, drăguţa!" al doamnei de la patiserie, ca răspuns la salutul meu.
* Oamenii de la ia-mă nene care par să dea like la mașină când trece pe lângă ei.

Ce voiam să vă întreb: oare antivacciniștii își vaccinează animalele de companie?

9 comentarii:

Aimée spunea...

Nu pot sa ma pronunt, nu am animale de companie...
Dar articole sunt si pe tema asta, iti dau doar un exemplu: https://saccsiv.wordpress.com/2010/03/09/vaccinurile-dauneaza-grav-sanatatii-cainilor-si-ii-imbogatesc-pe-veterinari/

Dani P. spunea...

Zambesc in fata ecranului :) Buna dimineata !

cristina spunea...

Nu cred ca isi vaccineaza nici animalele, de ce?

simf spunea...

@cristina - ma gandeam cum e sa dea 300 E pe un pui si sa moara de parvo la trei luni.

simf spunea...

@cristina - ma gandeam cum e sa dea 300 E pe un pui si sa moara de parvo la trei luni.

simf spunea...

@Crenguta - cand autorele textului greseste pluralul, pune obsesiv virgula intre subiect si predicat, dovedind ca nu-si stie limba, ce incredere sa am ca a tradus bine? ca de adaptare...

Aimée spunea...

Pai daca n.ai incredere ca a tradus bine, citeste direct originalul. :-D Ideea era ca sunt articole si pe aceasta tema, din pacate nu l.am mai gasit pe cel mai recent pe care l.am citit, oricum era tot de prin strainataturi.

Plus ca eu am ramas putin uimita de intrebarea ta, nu e ca si cum viata unui animal se poate compara cu a unui om, fie el copil sau adult. Iar asta cu 300 de euro, hmmm, sa.mi fie cu iertare, n.am nimic cu animalele, dar sunt oameni care nu.si permit sa.si ia medicamente, sa dai atat pe un pui mi se pare intr.un fel... dar cumparatorul isi asuma si cheltuiala si orice altceva, asa cum ar trebui fiecare sa.si asume deciziile, nu sa decida statul pt el.

Hai ca am scris mai mult decat imi propusesem!

Zi frumoasa! :-D

simf spunea...

@Crenguta - doua vieti nu se pot compara intre ele. exista si pui de caine mai scumpi, si peste o mie de euro, asta la noi in tara :)
ziceam de parvoviroza pentru ca e prezenta frecvent, apoi si din rabie se moare. cand cainele poate intra in contact cu animale salbatice bolnave si mai si stii ca in zona e focar de rabie...
altfel, nu statul trebuie sa decida pentru fiecare din noi, ci noi, informati si asumandu-ne consecintele.

mikaela spunea...



Sa dezbati subiecte delicate,gen teme politice ,ori problema vaccinarii, e un act de curaj.Cu cat esti mai sincer,cu atat cresc sansele sa ramai singurel(nu ca ar fi o nenorocire :) ),ca oamenii au sensibilitati si nu suporta dezaprobatorii(fie ei cat mai lucizi si argumentativi).
Daca ai indraznit sa gandesti altfel ,degraba esti etichetat,esti carcotasul,parerologul,revolutionarul,conflictualul,ori,mai banal,raul.Asta in spatiul virtual,in viata reala,esti izolat,nu cumva sa raspandesti microbul.

Asa ca ,omul trebuie lasat sa-si desavarseasca opera.

:-D