Like?:)

vineri, 15 septembrie 2017

Pentru că nu mă pot abțíne



6 comentarii:

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Weekend minunat va dorim.

simf spunea...

@Vasile - si voua, om bun!

mikaela spunea...

E aluzie ? :)
Nu de la a surprinde si a impartasi frumosul ar trebui sa ne abtinem,altele sunt lucrurile spre care ar trebui sa avem retinere (nu imi amintesc sa le fi vazut pe aici). ;)

simf spunea...

@mikaela - mi-a spus una lume ca ce atatia nori, ce atata cer. si am zis ca eu am cerul meu, sunt bogatana :)

mikaela spunea...

Sa privim cerul cu incredere ca nu pica nimic din el :)),si nici "cu capu'n nori" nu ramanem(asta e posibil si privind in telefon,ori spre pamant).Si ceea ce ofera natura,ca sa ne deconectam de la iluzoriu.;)

Anonim spunea...

Ai si Norul tău - da , da !

:-D