Like?:)

marți, 12 decembrie 2017

Decembrie, 12

  • Timp scurt și agitat, ca de final de an, n-am avut vreme să pregătesc de iarnă trandafirii - am făcut mâncare o jumătate de zi (of, viața mea, cum treci tu pe lângă mine când păzesc oale clocotinde... ).
  • Grămada de grindină a rezistat vreo săptămână, n-a nins încă și mi-e dor, drumul ne e luminat de decoruri luminoase de Crăciun, inclusiv la casele din sat, kitsch pe pâine în mare parte.
  • S-a dat startul la sărbători cu brichete bic ca-n curcubeu, în beci nu mai e strop de apă, indiferent cât plouă (dovadă că panta platformei de ciment asigura flux de apă prin gura de aerisire).
  • Am demarat un pui de curățenie responsabilă în dormitor, baie, hol și bibliotecă, am drăgălit congelatorul cu listă de inventar cu ce-i acolo, domnul meu a pus geam în rama de la terasă, prilej cu care toate patru pisicile au intrat cu elan în el.
  • Duminică au evadat găinile din curtea lor și Houdin(i)-uța (Pepsi) le-a asigurat jogging responsabil, cu jumuleală; am prins-o, i-am pus și ham, și zgardă și le-am prins una de cealaltă cu o carabină mare (la locul Urmei); în două ore, era Pepsi liberă ca pasărea cerului, senină: nimic nu se întâmplase.
  • Mâțele pictează lăbuțe pe gresie, pardoseală, lenjerii, geamurile sunt pline de urme de năsucuri, câinii decorează pereții magaziei cu lăboanțe maronii, casa din est a ajuns la acoperiș.
  • Colinde, prea multe colinde și prea curând la Europa FM, discuții, prea sterile discuții pe fb despre dictatura majorității și de ce ies oamenii în stradă, telefilia salvează România. Sau o ucide.

Când vrei, poți să vezi cerul pe tavan.

Niciun comentariu:

:-D