Like?:)

joi, 1 februarie 2018

Raport de activitate în tentativă de iarnă

* Vulpile au intrat în rut și se cam ceartă prin lizieră, căprioarele stau mai mult prin livezi decât în pădure, dormind liniștite lângă pâlcul de pini, și de vreo două săptămâni o pasăre țipă lugubru în noapte.
* Găinile nu ouă, doar se îngrașă nesimțit și fac gălăgie, cocoșii sunt belicoși cât încape, câinii albi sunt crunt de murdari și maaari, pisicile înfoiate aduc în casă miros de iarnă și păsări, bonus, numai bune de umplut casa cu puf și pene.
* Am atacat semințele întru programarea viitoarelor culturi, anul ăsta nu mă bate gândul de vreun experiment, limităm suprafața lucrată și mi-am propus să îngrijesc (parțial) responsabil ceea ce avem deja.
* Încercăm să ne creștem confortul montându-le pisicilor o ușiță dedicată, cu magnet; încă nu le place, e nevoie să le facem o treaptă exterioară, vedem cât va dura până se prind ele că nu mai trebuie să ne miorlăie ca să le deschidem ușa să intre/iasă.
* Gresia de exterior e tare faină când e ud sau a dat vreo pală de zăpadă, nu alunecă, dar nici nu se spală nici de nebună; gresia de interior pusă pe terasă, fie ea și roșie, ne asigură patinoar la domițil, chiar dacă se spală impecabil.
* Buletin meteo: A nins vag și neconvingător; noaptea, temperaturile au scăzut spre -10 gr, ca să mă bucur eu că se lipesc mânușile de clanțe și că rufele-carton miros a vacanță de iarnă. În continuare vreau nas înghețat și degete degerate, clanțe lipicioase și febră musculară de la dat zăpada, țurțuri și liniște de iarnă, gălăgie veselă de copii dându-se pe polietilene.

Niciun comentariu:

:-D