Like?:)

miercuri, 9 mai 2018

Succint. Disparate

* Turiștii de la pensiune ieșiți la plimbare ne salută când ne văd pe drum, fapt care mă surprinde și mă distrează maxim – până la urmă e corect, la sat trebuie să dai bună ziua și dacă îi știi, și dacă nu-i știi pe oameni.
* Vecinii din lizieră au doi pui de ciobănesc german; în afara amuzamentului când auzim Bruno, pas!, Seli, culcat!, sunt delicioși când încearcă să urle și ei, când îi aud pe câinii noștri. Se bagă în vorbă cu dulăii din sat, dar se pare că încă n-au deprins tainele comunicării eficiente.
* Anul acesta, mai ușor/responsabil cu grădina; cuvintele de ordine sunt îngrijește bine ceea ce ai, nu te mai hărnici cu experimente extravagante. N-am pus morcovi și păstârnac, sigur nu punem cartofi și ne mai gândim dacă să/să nu punem castraveți.
* Zonele de flori arată, după ani, foarte aproape de cum mi le-am dorit; perene, mereu să înflorească acolo cineva, să fie verde nuanțat, să ceară cât mai puțină atenție și să arate rustico-haotic.
Am schimbat setările de confidențialitate la contul de facebook, nu mai e public; dacă nu mai vedeți postările, dați like/urmărire la pagina blogului. 

3 comentarii:

cristina spunea...

Ai ai ai, cred ca e tare haios cand incearca aia micii sa urle! :))) Lui Max nici acum nu-i iese intotdeauna.
Am ajuns si eu sa ma declar 85% multumita de flori, ma bucur ca si la tine e la fel.
Nu prea am inteles cu FB, dar o sa ma prind pe parcurs.

simf spunea...

@cristina - aveam profil public, putea oricine sa vada ce postez. acum vad doar prietenii.

Mihaela T. spunea...

M-am prins si eu, intr-un sfarsit, ca gradina se construieste foarte greu. Si trebuie sa ai muuulta rabdare. :)
Tare faina faza cu turistii care va saluta, mi-a placut. :)
La noi in cladire sunt persoane care nu-ti raspund la salut dimineata si asta in fata liftului de la parter, nici daca-i pici cu ceara. Si ne vedem constant de vreo 5 ani. :)

:-D