Like?:)

luni, 7 mai 2018

Succint

# Pomii nu au fost tăiați deloc în astă primăvară, n-a mai avut rost să punem tunelurile cu folie – deh, căldura galopantă – și am ratat plantatul multor plante, cu mar fi morcovi, păstârnac, creson, muștar, coriandru, facelia. Unele le vom planta mai târziu, poate.
# Pământul pregătit și mobilat cu semințe devine cea mai importantă atracție turistică pentru pisicile din dotare și pentru câteva musafire, care se minunează de așa belșug de litiere amenajate special pentru ele
# Am scos gardul dintre casă și grădină, s-a schimbat considerabil perspectiva, verdele ne inundă; chiar dacă platforma din ciment e plină acum de minuni (scânduri, popi, cuie), șezlongurile sunt preferatele noastre după-amiaza și e așa de fain că mai c-aș dormi acolo
# Ușița de pisici are avantaje și dezavantaje, nu mai am grija mâțelor, dar zău nu-i o plăcere să simți trosnind sub talpa papucului de casă un gușter și nici să fii obligat să tragi chestiii și să ridici covoare pentru că undeva, ascuns, a mai murit unul și roitul muștelor îți semnalkează asta înainte ca nasul să simtă.
# Motanul portocaliu din sat văd că e perseverent, l-am găsit chiar și în casă, la etaj, pisicile noastre văd că încep să-l (și) tolereze, asta când nu ies lupte crunte, soldate cu încurcarea lucernei și tăvălirea leușteanului.
# Jinx, ca un mare bou ce se află, în afara faptului că iar e pe antibiotice (și nu vine acasă să i le dăm), a stat o zi în podul bucătăriei, de eram disperată c-a dispărut motanul; l-am strigat, nici gând să se simtă, am căutat inclusiv în camerele de la etaj, unde știam clar că n-a intrat nimeni în ultima vreme.
# Mă bucură că de mai bine de o lună n-am mai legat deloc niciun câine, Urma și-o mai fură când și când (de la oricare dintre ceilalți trei câini), dar clar și-o cere.
# E acel moment din an când prin curte zboară duios foste petale de măr și păr de câine, iar în casă păturicile pisicilor sunt pline de plete abandonate. Trece.

Niciun comentariu:

:-D