Like?:)

marți, 21 august 2018

Succint, zen style


În sat, pe DJ, s-au refăcut canalele de scurgere, s-au plombat o parte din cariile din asfalt și au apărut niște șanțuri betonate în V de vreo 1,5 m adâncime; pe uliță cresc încă două case, una din ele în ritm alert.
Am început să dau din țesăturile tradiționale, într-un viitor neprecizat voi umbla și la cele din cutiile din pod, fac curat în lista de facebook - durează, că prea multă activitate duce la suspendări de cont.
Drum la sormea M. la Valea Mare, nici ea n-o duce prea bine cu legumele anul ăsta  (și, cum era și firesc, după două zile a venit ea la mine), musafiri dragi, drum la Drăgășani la oameni frumoși, timp relaxat în zile agitate.
Lunar, la o casă din sat vine comanda de la emag; cum oamenii sunt la serviciu, curierul le lasă la poartă – cutii, saci cu hrană de animale, detergenți.
De Sântă Mărie am văzut 32 gr. în termometru acasă, prima dată peste 30 în vara asta; încă nu am văzut dimineți fără rouă, încă nu am cumpărat lemne pentru iarnă, încă nu simt că se apropie începutul școlii.
Pe marginea DN 73, de unde plecăm noi până în Pitești, sunt sute de tufe de ambrozie, mai mici, mai mari, care nu par să deranjeze pe nimeni. Unde sunt bozii, urzici sau ciulini, nu e ambrozie deloc.
Mă joc cu deshidratorul, usuc cam tot ce prind, dar nu e așa o șmecherie cum îmi închipuiam, am cules recolta de vreo 200 gr de alune, Urma și Zăvod năpârlesc crunt, mă întreb de unde atâta păr.
În locul de masă se răsfață mere și roșii colorate, ud plante constant - pământul cam cere o ploaie responsabilă -, cireșii și vișinii se scutură-n galben, grădina miroase a prune și-a mere – aer copt, de marmeladă. Final de vară calendaristică.

Niciun comentariu:

:-D