Like?:)

vineri, 24 august 2018

Zen continuat, tot succint

# E cald și abia acum simt că-i vară, nici gând să simt apropierea toamnei.
# Via e în principiu bine, strugurii de masă sunt mici și triști, cei de vin, viguroși, bolta are frunzele cam arse pe partea de răsărit, cele dinspre apus sunt verzi și vesele.
# Ziua a scăzut vizibil, curtea miroase în neunumărate feluri, depinde pe unde treci – struguri, busuioc, prune, salvie, mentă.
# Cam ud plantele, frecvent mă dus că văd dovleacul styrian că mi-e tare drag, în preajmă măceșii s-au gătit cu fructe-n roșu.
# Am călcat rufe vreo patru ore, ultima tură din astă vară; încă n-am apucat să mă îmbrac în rochiile răcoroase, nu am încălțat nici opincile.
# Ardeii Jaranda rodesc abundent, cum numai ei știu, busuiocul italian parcă a explodat, crește de seara până dimineața.
# În sat trec căruțe cu fân amețitor, pe drum se-aud simultan pepeni, pepeni, pepeni dulci avem și lemne, lemne, hai la lemne măăă și au început concertele de drujbe.
# Gutuile sunt mici și amărâte grație focului bacterian, moșmoanele mi se par imense, nucii sunt plini de rod.
# Iarbă dogorită și pământ uscat, vinete coapte și gem de prune, roșii la fiert și zacuscă - arome de-a lungul drumului spre casă, miros de vară răscoaptă.
Și am depășit 4000 de postări pe blog.

4 comentarii:

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Felicitari! La cat mai multe si inspirate postari! Sa aveti un weekend minunat.

Aimée spunea...

Pepeni, pepeni... asa striga si fiica-mea la un moment dat prin curte pe la soacra-mea. :-)) Dupa ce intr-una din zile s-a cocotat pe gard, sa-l intrebe pe nenea care trecea cu caruta cu pepeni cat e kg. :-)); dar daca-i cumperi, nu mananca. Frumoasa viata la tara!

Spor la scris, eu abia am trecut de 1000. :-))

Anonim spunea...

Sumar :
Toamna oficial peste cateva zile ;
Ziua scazuta , via este bine ;
Plante udate , rufe calcate insa rochiile racoroase neimbracate ;
Carute cu fân ori pepeni sau lemne pe drum , drujbe si fum ,arome de zacusca si vinete coapte iar peste toate - un calator venit de pe drum la vreme de seara si cu gand bun .
Mai departe stii tu ce-as vrea sa spun ...

simf spunea...

@Vasile - multumesc, mi-e dor de postarile tale de pe blog.

@Crenguta - pai da-i bataie cu scrisul :)

@Anonim - drag-drag-drag :)

:-D