Like?:)

miercuri, 17 octombrie 2018

17 octombrie, dar în alți ani


2011 



Drumul


Acum doi ani...
...sortam cărţi la sânge, o parte - la anticariate, cele promovate le împachetam în cutii numerotate și notate.
...făceam selecţii riguoroase în haine şi le depozitam în funcţie de cât de curând ne vor fi necesare.
...aranjam vrafuri de obiecte pe care să le dăruim cui are nevoie de ele.
...îmi făceam planuri privitor la ce seminţe de flori îmi doresc să cumpăr; asta în momentele de răgaz, legănându-mă în hamacul cu suport cumpărat special pentru „când o să ne mutăm la casă”.
...mă gândeam câte animale vom avea şi făceam calcule realiste, că de era după mine aveam acum grădină zoologică.
...visam cum va fi, ce vom face, cum ne vom simţi. O mare parte din visuri s-au împlinit, o altă parte urmează.
Acum doi ani credeam că mergem pe un drum nou; acum știu că drumul nostru nu exista, l-am creat cu fiecare pas pe care l-am făcut. Împreună.






Stop-cadre pe bordo cu crem

E seară târzie şi încă mă uit la documentare cu feline; e cald de sobă cu miros de rozmarin, e linişte şi timpu-i pironit. R. doarme lângă mine uşor, cu o pernă în braţe, Maşa – la picioarele lui, cu o labă ca o mână şovăind în exterior şi capul în afara patului. Jinx stă paralel cu perna mea, toarce sforăit şi din când în când mă atenţionează cu capul că încă trebuie să-l mângâi; atunci pe ecranul televizorului îmi apare un cap mare felin şi trebuie să mă uit pe lângă el
...
Înfiorată, mă întorc de-afară în dormitor – afară e rece şi umed, mâinile cer răspicat mânuşi, dar nu le iau în seamă, picioarele se revoltă în papucii de casă fără ciorapi -; e cald de sobă cu miros de rozmarin, e linişte şi timpu-i pironit. R. doarme cuminte şi pe locul meu din pat, lângă movila făcută de pilotă, pe lenjeria bordo cu crem – două pisici stau în yin şi yang, negru cu negru pe imprimeu cu pătrate colorate.

Niciun comentariu:

:-D