Like?:)

joi, 22 noiembrie 2018

Scurt pe 22

* E acel moment din an când câinii mari sunt crunt de murdari iar blugii rezistă la o singură dovadă a afecțiunii lor, când ghetele ne sunt pictate cu labe de câine, iar etajerele din casă cu labe de mâțe, când ivărele îngheață și nu vor nicicum să se deschidă, când țigara are gust de iarnă și plămânii se revoltă-n tuse.
* Pepsi n-a găsit deocamdată o altă soluție să intre în grădină - dar caută cu înfrigurare modalități să evadeze -, combinația ipsos-zahăr-mălai se pare că e eficientă pentru decimarea șobolanilor (toată vara nu i-a tentat momeala, dar acum nu mai au mâncare din abundență și îi ispitește).
* Câinii noștri se ceartă prin gard cu cei doi câini de la casa crescută fix lângă noi (unde marți după ora 22.00 cânta o bormașină), coboară iarăși în livezile alăturate iepuri și căprioare, găinile s-au împănat și sunt grase, strângem ușor chestii din curte în scopul pregătirii moșiei pentru iarnă.
* Roșiile uscate în ulei sunt un deliciu, când se termină un borcan pun în uleiul rămas roșii uscate de la congelator (experiment reușit generat de lene/lipsă de timp pentru prepararea lor la momentul respectiv), anul viitor mi-am propus să conserv astfel mai multe roșii.
* A nins peste trandafirii în floare și peste tufănicile maronii proaspăt îmbobocite, brazii s-au îmbrăcat a sărbători de iarnă și m-am bucurat de astă primă zăpadă ca-n copilărie: am stat cu fața-n sus să mă ude fulgii ca de gâscă, am făcut bulgări și i-am gustat. 
Tu când ai gustat zăpada ultima oară?)

Niciun comentariu:

:-D