E profesoară de muzică la
o școală gimnazială bună din oraș; nu știe să facă acordul în
gen, număr sau persoană, scrie încet, cu dificultate și scrisul
îi e neexersat. Vocabularul ei mă face s-o suspectez că n-a citit
nimic în plus față de programa școlară obligatorie: cel activ e
minimal, foarte aproape de cel al unui copil preșcolar, cel pasiv –
dezastruos.
Urlă de la distanțe mari
să se facă auzită, urlă la copiii proprii, urlă la câini să
stea cuminți, de parcă asta i-ar face să înțeleagă mai bine;
mereu e altcineva de vină pentru ce i se întâmplă ei rău, nu
reușește să decripteze un mesaj fără întrebări ajutătoare, nu
corelează o idee cu aplicabilitatea ei practică.
Are
master în Educație muzicală contemporană și anul ăsta a dat
examenul de titularizare: proba scrisă: 4,95,
inspecția 1: 10, portofoliu: 10, nota la examen: 6,46.
Nu
știe să scrie și a terminat o facultate la zi.
Nu
știe să vorbească și are master.
E
brutală și va preda unor copii.
Și
ne mirăm de ce școala românească e din ce în ce mai proastă.
Și cei capabili nu au loc în sistem, iar dacă își fac, ulterior li se pun piedici și li se caută nod în papură...
RăspundețiȘtergere@Crenguta - daca nu ii recomanda pila, talentul si provenienta din neam de lautari...
RăspundețiȘtergereMda... trist!
RăspundețiȘtergere