Like?:)

luni, 22 august 2016

Griji părintești

- Pe bune? Ești bolnavă, mamă?
Vorbesc la telefon cu copilul nr. 1 și domnul meu trece pe lângă mine, în ritm alert, să răspundă la telefonu-i ce suna disperat. Mirarea din vocea mea îl face să ezite, e ușor dezorientat în timp ce vorbește cu un prieten. Cu o ureche la prieten, cu o ureche la mine. Termină convorbirea.
- Mă luase cu transpirații când te-am auzit c-o întrebi dacă e bolnavă.
Ce se întâmplase? La 24 de ani și două zile, copilul nr. 1 a comis prima ei ciorbă. De zarzavat. Din proprie inițiativă. Fără inflație de degete, arsuri și alte accidente. Bonus, ciorba era și comestibilă.
Cred c-au pus ăștia ceva în 24 de ani, că altfel nu-mi explic.

8 comentarii:

greenzonelife spunea...

La multi ani la "copil" :) si la cat mai multe ciorbe :P

simf spunea...

@green - leu la leu trage :) (mersic)

ciumafaiul de toamna spunea...

saracii tatii de fete!!!grijulii si cu fiori....numa tata sa nu fi!!

silavaracald spunea...

Eu am comis-o la 21 de ani. Bineinteles ca pusesem in supa inclusiv unghiile si grasimea aia de sub coada. Barbatul meu a mancat-o fara sa scracneasca iar a doua zi mi-a spus: "Stii, parca maica-mea scotea astea inainte de a baga pasarea in oala. Oricum, a fost foarte buna". :D

Aimée spunea...

Hehe, griji d-astea sa tot fie! :)) Multi ani sanatosi si frumosi!

Mihaela T. spunea...

La multi ani, Anei! Sa fie sanatoasa, fericita si iubita ca ciorbe bune vad ca deja stie sa faca! :)

simf spunea...

@ciumafai... - acum s-a mai domolit, dar cand erau fetele adolescente...

@slvc - tot pe la 21 de ani am facut si eu prima mancare de rosii, cu carne de pui. tata a mancat si mi-a spus dupa cateva ore ca si partea de sus a ciocului se taie inainte de gatire, dar ca a fost foarte buna :)

@Mihaela - deocamdata e ciorba, the ciorba, ca-i unica :) (mersic)

simf spunea...

@Crengu - nu stiu de ce, dar comentariile tale imi intra in spam. (mersic)

:-D