Like?:)

luni, 9 ianuarie 2017

Greu...

Nu mai pot, Moni, nu mai pot.
Asta îmi tot spunea din vară, de când a căzut.  
Tatăl domnului meu. 
Omul care, de când l-am pierdut pe tata, a încercat să-mi fie și mie tată. 
Tu ești fata mea.
Fata pe care n-a avut-o niciodată, deși și-a dorit-o.
Vine Răzvan cu fetele lui - eu și cele două fiice ale noastre.
O vreme a luptat, apoi n-a mai vrut, n-a mai putut. 
De Crăciun s-a bucurat să fim împreună, înconjurat de cei de aproape, cu poze ale celor de departe pe pat, lângă el. 
Revelionul l-a prins la ATI, cu respirația din ce în ce mai mică.
Avea 83 de ani, dar n-am conceput să plece.  
A vrut să vină Miruna acasă; a venit. 
A vrut mulți preoți; cinci, plus Mircea, fiul său. 
A vrut zăpadă. Când în biserică se citeau dezlegările, afară ningea cu fulgi de gâscă.
Și-a programat eternitatea în sat, în marginea pădurii; acolo e.
I-am scris coroana.
Somn lin, tată! Răzvan și fetele lui.


36 de comentarii:

greenzonelife spunea...

Condoleante, stiu cum e :(

simf spunea...

@green - multumesc

Lumea ruxandrei spunea...

Condoleante si...sa aiba somnul lin!

Dani P. spunea...

Sa-i fie tarana usoara !

simf spunea...

@Ruxandra - multumesc

simf spunea...

@Dani - multumesc

Adinuca spunea...

Condoleante si drum drept in lumina! Iar voua multa putere!

simf spunea...

@Adinuca - multumim.

Anonim spunea...

Când pleacă un suflet, s-aprinde o stea...doar ei de sus ne vad!noi nuu ....condoleante..sanda

simf spunea...

@Sanda - multumesc

vodaian spunea...

Sincere condoleanțe!

Mihaela T. spunea...

Condoleante, Simona ! Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in pace ! E greu, e foarte greu oricati ani ar avea persoana draga care pleaca dintre noi. Niciodata nu vom fi pregatiti pentru asa ceva.
Iar voua va doresc multa putere pentru a trece prin aceasta perioada grea. Care are si o incarcatura emotionala foarte mare.

simf spunea...

@vodaian - multumesc

simf spunea...

@Mihaela - multumim

ioana spunea...

Condoleanțe, Simona, și un an nou împăcat, fără dureri de suflet :(

Iulia spunea...

Simona, fii tare ca sa ii sustii pe ceilalti. Asa am facut eu cand a murit socrul meu, pentru ca trebuie cineva sa se ridice primul si sa fie sprijin pentru ceilalti. Imi pare rau ca ai avut asa niste necazuri mari intr-o perioada a anului in care oamenii sunt de obicei fericiti... Dumnezeu sa-l ierte!

Liliana Popescu spunea...

Greu...nu are cum să fie altfel...Condoleante!
Era un om bun...Dumnezeu să-l odihneasca!

Admin spunea...

Ce-ar mai fi de spus?! Drum bun in Eternitate, iar celor ce-au ramas tarie! Condoleante.

simf spunea...

@ioana - an bun si voua, cu pufulete cu tot. (multumesc)

simf spunea...

@Iulia - suntem tari, avem de ales? offf...

simf spunea...

@Liliana - multumim. a fost, stii ca a fost un om bun.

simf spunea...

@Admin - multumim.

Aimée spunea...

Imi pare rau pt pierderea voastra! :( Mie, sincer, mi-e groaza de momentele astea, mai sunt si singura la parinti...

Microb turbat spunea...

Timpul liniștii pentru un om bun.... Condoleanțe..

simf spunea...

@Microb - multumesc.

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Condoleante. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.

dangab spunea...

Condoleante

cristina spunea...

Offf, condoleante, dragii mei.
Sa-l odihneasca Dumnezeu in pace si voua sa va dea putere.
Tot in ianuarie l-am pierdut si eu pe tata si, pentru cat de frumos ai scris despre socrul tau, am varsat o lacrima pentru amandoi. Spune-i lui R ca-l imbratisez. Pe tine te strang in brate, impreuna cu fetele tale. Sufletele astea bune, cand pleaca, lasa un gol in urma lor care trebuie umplut din preaplinul sufletelor celor ramasi in urma lor, altfel se face frig pe lume.

simf spunea...

@Vasile - multumesc, stiu ca stii cum e.

simf spunea...

@dangab - multumesc.

simf spunea...

@cristina - multumim, om bun.

simf spunea...

@Crengu - nu avem de ales. (multumim)

daiana spunea...

Inca e cu voi si va fi mereu in sufletele voastre , in amintiri , in vorbe ramase , in stropii de ploaie si-n pale de vant. Condoleante Oameni buni. Sunt lucruri pe care nici timpul nu le rezolva si unul din ele e acesta.

simf spunea...

@daiana - multumim.

David Octavian spunea...

Condoleante!
E tare trist si greu cand cei dragi pleaca. Multa putere sa puteti sa .....nici nu stiu cum sa spun. Pentru ca nici durerea nu trece ....si nici dorul.

simf spunea...

@David Octavian - durerea se transforma, dorul creste. multumim.

:-D