Like?:)

joi, 15 noiembrie 2012

Roşu roşu catifea



10 comentarii:

CCristinaC spunea...

E dimineata si am vazut postarea ta, asa ca o sa plec la serviciu cu pofta de mere in git. :)))
Felicitari pentru recolta!

simf spunea...

@CCristinaC - dupa cafea, zau de nu merge un mar:)
(recolta o sa ne ajunga pana pe la craciun. multumesc pentru felicitari)

Anonim spunea...

MAMAAA!!!ce misto[oups!!!-cool]arata Si PLACINTAA???cu scortisoaraaaa...aburinda...mhoooaahh deja mi s-a dus limba pe gat.Cand erau baietii mici in prima zi cu fulgi de zapada,faceam o placinta cu mere:un pac Marga[asa era atunci]lapte [un deget]ulei[un deget]zahar[100g] coaja de lamaie rasa,un praf de sare-toate pe soba la topit.500g faina,un ou,praf de copt...toata topitura se turna peste faina se amesteca en gros si se rastoarna in tava unsa..se intinde cu mana si se ridica putin pe marginea tavii.Merele rase,scortisoara,zahar-dupe gust-se pun asa crude,si se baga la copt....Parca vad acum degetelele mici cum se infigeau in aluatul dulce si racaiau prin merele rase atunci si okii rotunzi si pofticiosi.Mai tarziu ,veneau de la scoala si de afara-si dadeau coate :scotisoara!!!placinta!!..Zburau ghiozdanele...TREBUIA s-o-mpart direct in 5 ca daca nu taica-su nu mai prindea...Apoi cand pregateam bagaju' pentru drum ,cel mare intreba:am placinta cu mere?unde-i placinta mea?Sarea si cel mic:si mie??Am reuniune ...sa-mi faci si mie.N-avea in toata ziua reuniune,nooormal ,dar asa era : o placi' pleca, una ramanea,Acum cand se deschide usa,singurii oki care se rotunjesc la sfarsitul saptamanii sant ai lui Mircea!!-Ai facut placinaaa?!?!?Mi-au mai ramas zilele si sarbatorile cand vine cel mare cu puiu' lui-Bunica!! miroase aaa placintaaaa??Cel mic-Sandel e in Italia[ca el vine rar] si cand pun un pachet,ma-ntreaba :e si placi' cu mere???

simf spunea...

@Anonim - prima zapada cere obligatoriu placinta cu mere aburinda. si-un vin fiert, tot cu scortisoara (gaseste te rog un nickname si semneaza intr-un fel)

Anonim spunea...

Anda!! m-a luat melancolia la vale....Sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...

vic spunea...

vrem poza si cu alea din butoiul de tuica.

simf spunea...

@vic - arata si miros ingrozitor :))

silavaracald spunea...

Merele astea-s exact cum trebuie: un pic viermanite, semn ca nu le-ati omorat cu chimicale, de marime medie si probabil ca miros imbatator cand le apropii de nas. :)

Anonim spunea...

Astea da mere adevărate!ce frumoase sunt!mirela

simf spunea...

@SLVC, mirela - sunt tratate cu admiratie, nu cu chimicale. si da, miros imbatator, au un gust divin si asa frumoase mi se par...

:-D