Like?:)

joi, 11 iunie 2015

Promisiuni





4 comentarii:

Sibip spunea...

:). Si eu am pere rosii, si ma mandresc cu ele aici . Acum sunt cam de aceeasi dimensiune ca cele pe care le vad la voi in gradina => suntem in grafic :D. Problema mea e ca pomisorul meu rodeste pentru prima data. Oare cum imi dau seama cand vor fi coapte?

Mihaela T. spunea...

Ah, ce-as mai manca o dulceata de nuci! :)

simf spunea...

@Sibip - si la noi e tot primul rod al pomisorului, ma gandeam ca proba de coacere va fi taria coajii

@Mihaela - nu-s cam mari pentru dulceata acum?

Mihaela T. spunea...

Simona, eu imi aduc aminte ca bunica facea dulceata de nuci cand ajungeam la ea in vacanta mare. Imi placea sa o ajut si ma astepta. :)
Plecam imediat dupa ultima zi de scoala - 16 iunie.

Uite ce am gasit pe net: http://www.paradisverde.ro/din-bucatarie/cum-se-face-delicioasa-dulceata-de-nuci-verzi
Aici scrie (la "secrete") ca nucile sunt bune de la sfarsitul lui iunie pana la sfarsitul lui iulie. Dar o putem intreba pe Iuliana. Mi-aduc aminte ca am citit la ea pe blog cum a facut dulceata de nuci anul trecut.

:-D