Like?:)

miercuri, 12 mai 2010

Vânătoarea

Jinx e motan de-apartament ajuns la curte. E negru, are zgardă galbenă cu doi clopoţei şi vânează. Vânează vrăbii. Sunt două cuiburi în exteriorul chioşcului; Jinx se urcă pe o grindă din interior şi de-acolo vânează. Stă atent, cu urechile date pe spate, şi-ascultă puii. Aşteaptă momentul prielnic să atace. Vrăbiile-părinţi vin, aduc mâncare, pleacă. Jinx aşteaptă calm. Vrăbiile se întorc iar şi iar, puii ciripesc. În aşteptarea sa, Jinx adoarme cu botul în exteriorul grinzii şi-o labă ezitând în aer.


Particip la Concursul de Proza Arhiscurta organizat de Trilema .

7 comentarii:

ioana spunea...

sunt sigura ca cei doi clopotsei il ajuta sa fie un vanator feroce si silentsios :P
Bafta.

simf spunea...

@ioana, asa e, clopoteii acopera o periculoasa liniste. (mersic)

papabembe spunea...

ce mănâncă puii când este vânaţi de jinx? eu cred că ceva pe bază de somnifer care îl adoarme, că altfel nu îmi explic.

EmaPirciu spunea...

Clar ca Jinx are ghinion...
Bafta!

ajnanina spunea...

il iubesc :)

Anonim spunea...

Acum ce te mai comentez, că p-ormă mă fac băiat serios şi am treabă de nici pe blogul meu nu mai pun nimic.
Sunt prea sincer ca să fiu modest la ora asta şi noi ne ştim de prea multă vreme şi te-ai prinde dacă te-aş aburi: aplicaţia mea la Trilema e mai bună. Asta e, de data asta, cred că n-ai avut timp, dar asta nu se jurizează, trei sute în plus prind bine!
(Ah, nu-s acolo să-ţi văd nervii!)

simf spunea...

@papabembe, puii mananca iarba matei iar jinx prinde cate un pui de somn.
@ema - cred ca jinx are motiv sa spuna "uite d-aia nu pot eu vana" (mersic)
@ajnanina - cand i-am transmis declaratia ta, jinx m-a privit plictisit (ceva gen "e dreptul meu" si-a tulit-o inspre padure, pe unde bantuie de vreo 3 nopti. cred ca vrea sa-ti aduca un cadou, cartita, soricel, guster...
@Prenav - "vise, taica, vise"...

:-D