Like?:)

joi, 19 decembrie 2013

2013

Ce-am realizat? Net pe fibră optică. Schimbat sistemul de alimentare cu apă din hidrofor de 30 în pompă de adâncime cu vas de expansiune de 50 plus presostat etc. Schimbat scurgerea de la bucătărie. Schimbat ochelari. Schimbat telefon. Becuri economice pe întreaga moșie. Dus domnul meu la pneumolog. Pus punct unei relaţii nesănătoase. Sterilizat două mâțe. Nimicuri aducătoare de bucurie.
Ce-am învățat?
să văd: cerul, răsăritul, apusul, zborul păsărilor; 
- să aud – ploaia, vulpile în lizieră, greieri;
- să miros: iarbă proaspăt cosită, floare de fân, pământ reavăn;
- să gust: roșie ruptă din grădină, măr șters pe pantaloni și mușcat cu savoare, măcriș umed; 
- să simt: pământ înierbat sub tălpi, apropierea ploii, ziua caniculară;
- să respir: adânc, cu plăcere, ca o vină neștiută.
- să mă bucur: de oamenii dragi, de nimicurile ce ies din mâinile mele, de sămânța devenită plantă cu rod, de aplicele montate în extindere, de infiniturile gravate de pisici printre picioarele noastre, de joaca spiralată a câinilor.
Simt timpul altfel, curge, nu mai aleargă, trecutul a fost treapta pe care am urcat în drumul spre viitor. Prezentul e locul de-acum.

12 comentarii:

Anonim spunea...

fusaru.blogspot.com m-a surprins in mod placut. Foarte interesant! http://filme-online-hd.eu/ - filme online hd.

Aimée spunea...

Oooooof, ce-mi faci tu mie!

Scutaru spunea...

Frumos bilanț. Încălzitor de inimi. Gâza și cu mine vă urăm bucurii cât puteți duce și cât mai multe realizări în noul an. Și să rămâneți aceiași oameni frumoși.

simf spunea...

@Anonim cu filme - nu cred ca reclama ta aici te poate ajuta...

@Crengu - ce-ti fac?:) spune spune spune

@Scutaru - va intoarcem urarile, completam cu "sa va dea dumnezeu ce va trebuie fix cand va trebuie" si... nu faceti un drum, in noul an, pe meleagurile noastre?

Unknown spunea...

Foarte frumos bilantul!Chiar o sa-mi fac si eu inventarul:)

Anonim spunea...

o dezamagire, bilantul asta - asteptam si niste birfe suculente, cu popa din vale, cu relatia nesanatoasa. prea e totul vis si armonie, noapte buna!

simf spunea...

@Anonim - pai e bilantul pozitiv, n-au loc oaresce barfe:)
cu popa e ok, ne vedem cam o data pe luna si ne salutam zambind, iar despre relatia careia i-am pus punct am scris: http://fusaru.blogspot.ro/2013/10/despre-foste-tangente.html

Scutaru spunea...

Mulțumim și noi, ca de altfel și pentru invitație. Of, dac-om putea, cu mare drag. Dacă-mi dai un e-mail pe ionscutaru65@gmail.com pot explica de ce e necesar să și putem. :)

simf spunea...

@Scutaru - cand o fi sa ne vedem, sigur se-aliniaza astrele si-om face-o.:) ideea era ca multi dintre prietenii gradinari de net locuim prin asta zona si, daca aveti cum, puteti pune de-un concediu.

Scutaru spunea...

OK. Da, asta era ideea, am intuit și eu, sperăm să reușim la vară. :)

openAidi spunea...

mmm, deci dus "domnu' " la pneulog si asa scapat de relatia nesanatoasa ?? nu l-ai mai si luat inapoi , aha .

simf spunea...

@openAidi - :))))
domnul l-am luat inapoi - nu scapa el in asta viata de mine -, relatia nesanatoasa era cu o ea. pana acum nu m-au atras ele-le, dar nu-i timpul trecut, nu?:)

:-D