Like?:)

joi, 26 decembrie 2013

Crăciun, ziua a doua

E cald cum nu cred c-a mai fost de vreun Crăciun până acum, cu liliac înmugurit şi iasomia de iarnă cu oareşce floricele. Miroase a pământ reavăn şi-a toamnă, nici gând de aromă de ger, vrăbiile-s gureşe la hrănitoarea de păsărele şi găinile-s însetate ca după un chef cu tărie.
În ajun am fost la bunici - cu cozonac cald şi gin tonic -, la masa de prânz de Crăciun am fost la o mătuşă a domnului meu; a venit copilul nr. 1 acasă (copilului nr. 2 i-am trimis pachet - a făcut 20 de ani), a venit Moş Crăciun cu mânuşi de touch, ciorapi din neopren, condimente exotice şi  râşniţe pentru ele.
Mâine mergem cu motanul Igor la sterilizat - ultimul pet de pe moşie încă fertil, a început să se vaite ca un copil şi să marcheze -, e mai bine pentru el să fim acasă în perioada de convalescenţă.
În rest - abuz de mâncare; fructe şi băutură când/cât avem chef; telefoane lăsate pe unde apucăm; filme cu şi pentru copii; net când şi când; citit; muzică; mâţe răzgâiate; câini obrăznicuţi; somn de voie, indiferent de cât e ceasul - regim firesc de sărbători de iarnă.
Ne e linişte, bine, cald şi zâmbet, ceea ce vă doresc şi vouă.

6 comentarii:

jeni vrincianu spunea...

Va zambesc si eu, Doamna.
Va citesc cu placere si va multumesc ca v-am descoperit.
Sarbatori cu veselie si un An Nou mai bun, jeni vrincianu

simf spunea...

@jeni vrincianu - bun venit!

Angelica spunea...

Sarbatori fericite!

simf spunea...

@Angelica - sarbatori fericite!

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Sarbatori fericite si un An Nou plin de bucurii si prosperitate sa aveti. Fie ca toate visele sa vi se implineasca si sa aveti parte numai de belsug si liniste sufleteasca. LA MULTI ANI!

simf spunea...

@Vasile Rosciuc - la multi ani!

:-D