Like?:)

miercuri, 8 februarie 2017

Februarie, 8

După două zile de ploi ușurele, în care mi s-a încrețofolit crunt părul de la umezeală, s-a topit toată zăpada și câinii albi au devenit gri-maro-jeg.
De dimineață, când m-am trezit, era totul alb; câțiva centimetri de nea, liniște, nisip deja pus pe drumurile din sat. Orașul e și el alb, liniștit, prietenos - încă nu s-a luminat bine când am ajuns la birou.
Ninge ușurel și acum, mi-e bine, neașteptat de bine și mă bucur tare de astă ninsoare. Zăpada mă face să fiu pentru totdeauna copil. 
Să ningă, dară, până mâine spre seară, cum e prognoza meteo!

P.S. Știe cineva ceva de Iuliana? I-am scris, am sunat-o, i-am trimis sms; nicio veste.

2 comentarii:

roxana.c spunea...

De Iuliana ma intrebam si eu. Voiam sa recomand cuiva magazinul si am vazut ca momentan nu e functional...

Mihaela T. spunea...

Si mie mi s-a parut ciudat ca nu a mai scris de ceva timp. Dar am crezut ca s-au apucat de rasaduri si nu-si mai gasestie timp si pentru blog.
Acum ca spui ca ai sunat-o si ca nu-ti raspunde......of, sper sa fie bine toti.

:-D