Like?:)

vineri, 3 februarie 2017

Succint, la început de februarie

* Temperaturile au crescut, uneori sunt pozitive în timpul zilei, prilej cu care gheaţa se topeşte, pământul devine burete, iar câinii modelează aleile în lăbuţe 3D şi bălţi asortate. 
* N-am pus steagul pe 24 Ianuarie - n-am avut tragere de inimă -; am făcut inventarul seminţelor: conform tradiţiei iar am prea multe, dar nu ca în anii trecuţi - deocamdată nu fac planuri de plantare, doar liste pentru răsaduri.
* Încă mai e zăpadă, dar asta nu mă împiedică să-mi doresc o ninsoare responsabilă, de vreo două zile, cu peste 50 de cm de nea, lopată roșie și febră musculară.
* Găinile eu revenit la intenții mai bune, avem recoltă de 4-5 ouă pe zi; a mai venit o tură de lemne, pe care domnul meu le-a aproape dovedit deja.
* Am făcut o excursie de-a dreptul - mers pe jos de-acasă până la cimitir - cu pedometrul în buzunar; 300 de paşi până la dom'colonel, 1000 până la primul magazin, 8000 până la cimitir. 40 de minute dus, 40 de minute întors, în ritm de plimbare cu pauze de admirat peisaj sau de stat de vorbă cu nişte vecini. 

3 comentarii:

ciumafaiul de toamna spunea...

MAICA ME'!!!M-ai turtit !!!atatia pasi ....de 60 cm ?ori de 80cm???pfuaii!!nu mi-a trecut prin cap...da' eu umblu mai mult cu bici...sa le dau bataie de cap la sofeuri-aia streini !!! ca aia din oras....

simf spunea...

@ciumafai... - pasi de-ai mei :) sunt cam 5 km de acasa pana la cimitir.

CorinaI spunea...

Ati inceput anul in pas alert! Asta e bine, veti avea energie pentru lucrarile ce ne asteapta!

:-D