Like?:)

marți, 7 octombrie 2014

Flori în octombrie





5 comentarii:

Anonim spunea...

A doua, de jos in sus, e foarte faina!

Camelia spunea...

Celor dintâi eu le spun tufănele, aşa le zice pe la mine pe aici, şi cândva, în vremea copilărimii mele, erau tufe întregi de jurîmprejurul blocurilor,dintr'astea albe, şi mai erau unele galbencărămizii.

Acum câteva zile am văzut un pom înflorit, părea să fie măr; am fost umire de-a dreptul.

simf spunea...

@Camelia - si la noi li se spune tufanele, tufanici sau, pentru cele usor pletoase, care infloresc pe final de octombrie, dumitrite sau tomnite.
am si galben-caramizii, dar n-au inflorit inca, sunt mai... tomnite :)

Anonim spunea...

frumoase tufanelele si toate florile de fapt, sa puneti si poze cand infloresc lavadele :)

simf spunea...

@Anonim - pun, pun :)

:-D