Like?:)

vineri, 8 martie 2013

Ce-mi place din noua mea viaţă, aleator

* perspectiva fără limite din pereţi de beton gri urban
* că ochii mi se protpesc pe nori, cer, pomi, verde, depărtare; cerul inundat de stele cu constelaţii pe care nu le cunosc
* spaţiul vital care mi-a crescut mult (în autobuz am senzaţia că cei care-s lângă mine s-au apropiat ca să-mi spună ceva); că «acasă» începe la 4 km de casa noastră.
* că viaţa-i mai domoală şi categoric mai simplă, că timpul curge altfel şi, chiar de-s multe de făcut, niciodată nu te copleşesc; că mereu e ceva de lucru dacă vreau
* sentimentul de siguranţă, când uiţi şi să închizi uşile, d-apoi să le mai şi încui
* că nu trebuie să închid vreo uşă şi să dau drumul la muzică atunci când vreau să fiu doar eu cu mine, mereu sunt spaţii libere
* avalanşa de culoare care mă covârşeşte, paleta de mirosuri, anotimpurile care intră singure în casă şi mi se gravează pe cerul gurii
* vântul prin plete, senzaţia de libertate, de eu pot să fac totul
* miracolul verdelui apărut din seminţele plantate de mine, mirosul florilor după ce le ud vara seara
* torsul focului în sobă, flăcările jucând pe pereţi şi căldura specială a focului de lemne
* că de obicei dormitorul înseamnă pat/noapte, ziua înseamnă afară, hamac, şezlong
* liniştea plină de cocoşi, vrăbii, lătrături bucuroase; cântec de broscuţe şi concerte de greieri
* că am trecut de la total dependent la interdependent şi sper la independent.

13 comentarii:

Scutaru spunea...

Superbe gânduri și simțiri. La mulți ani, stimată doamnă. Multă fericire vă doresc. :)

simf spunea...

@Scutaru - multumesc, stimate domn, multumesc de doua ori.

Daniel spunea...

La multi ani! lumii din care te bucuri. La multi ani!

Alexandra spunea...

Si ca vezi stelele, atatea cat poate cuprinde acuitatea ta vizuala si nu doar un Luceafar bland, acoperit de poluare! :)
La multi ani, Simona!

bucuresteni mutati la sat spunea...

Ce frumos le spui tu, Simonica :).
La multi ani, draga mea draga!

simf spunea...

@Daniel - multumesc, sa avem cu toii o primavara frumoasa.

Alexandra, Iuliana, La multi ani! sa fim vesnic frumoase, destepte, modeste si iubite :D

Aimée spunea...

Vreau si eu! :D

La multi ani si din partea mea! Si frumusete, desteptaciune, modestie, iubire, dar si seninatate! :)

simf spunea...

@Crenguta - sa vrei e de fapt primul pas :)

La multi ani!

Lumi spunea...

Subscriu tuturor celor scrise de tine. La fel simtim si noi. O primavara frumoasa va dorim si la multi ani!

Anonim spunea...

ce-mi place noua ta viata! irina

Anonim spunea...

Ca de fiecare data, exprimi intr-un mod impecabil ceea ce simtim cu totii.
O primavara frumoasa! :)

Anonim spunea...

Draga Simona...

Citind despre placerile noului stil de viata am avut senzatia ca mi-ai citit gandurile. Sau ca ele au fost scoase la suprafata prin postarea ta.
Noua mea viata...e la casa. Eu chiar uitasem(cand am trait la bloc) cat de frumos este cerul instelat.
Si cat de fain este sa asculti muzica data ma maxim fara frica de a deranja un vecin.
Si senzatia de libertate cand deschizi usa casei si-ti vezi gradina.
Poate c-as mai adauga(la ce-mi place mie la noua mea viata) ca din balcon vad muntele, ca-n 10 minute ajung la mare, ca am in curte lamai,smochini, portocali, mandarini,rodii si maslini.
C-am plantat acum 2 ani un palmier si tot soiul de flori la care nu visam.
Multumesc ca mi-ai adus aminte(cu postarea ta)cat de norocoasa sunt.
Din Grecia cu drag,
M

Andreea spunea...

Ca bine zici! Chiar zilele trecute ma gandeam ce mult s-a schimbat viata noastra de cand ne-am mutat de la apartament si din oras. Iar tu ai scris-o atat de frumos, de parca ai vorbi in numele meu. Sunt de acord cu tot ce ai enumerat. O seara placuta!

:-D