Like?:)

joi, 14 martie 2013

Happy


Pentru că-i primăvară; chiar dacă afară vremea e îmbufnată, pentru mine-i o promisiune a verdelui ce va să fie.

Pentru că de mâine mă voi trezi cu o jumătate de oră mai târziu.

Pentru că am primit multe semințe (de la Victoria, Green, Adina, Nelu Crăciun, Dan), dintre care pe unele le-am pus ieri în pământ cu scopul de a le face răsaduri, evident după rețetă proprie, minimalistă. Și-o să mai pun și azi.

Pentru că luna asta am primit o minune de mărțișor asortat cu felicitare hand made de la Ina, o pâine, oameni buni, o pâine minunată cu semințe și gust incredibil de la Iulian (mi-a sosit avizul acasă, nu mă anunțase anterior, nu știam ce intenții are) și de la Adina din Vâlcea: muștar și bob, că a văzut ea pe blog că îmi doresc (și m-am trezit surpinsă cu plicul azi la birou).

Pentru că toată ziua am ascultat + cântat I feel pretty.

Sunt happy și mă bucur să fiu așa.


4 comentarii:

Angelikue spunea...

Iti doresc sa te tina mereu starea asta atat de frumoasa
Gesturi foarte frumoasa :)

ina spunea...

Asa sa ramai cat mai mult posibil, Simona! (As fi zis eu "forever" dar stiu ca perpetuum mobile inca nu s-a inventat:))

Angelikue spunea...

* frumoase
Astazi mananc litere :))

silavaracald spunea...

Eu, cu semintele m-am cam linistit, ca plantez pepeni si-mi ies cartofi sau patrunjel. :D
Merg mai mult pe rasaduri luate de la piata.

:-D