Like?:)

miercuri, 6 martie 2013

În aşteptare




9 comentarii:

AC spunea...

Sapa aia s-a inrosit putin pe la gura de atata asteptare. Dar va straluci in curand! :)

simf spunea...

@AC - deja a inceput :D

ina spunea...

Pe mine mă așteaptă? Păi să zică, că io acuma îmi iau hainele de "scandal" și viu :)

simf spunea...

@ina - cu mare drag, merge si fara haine de scandal, gasim noi:) si manusi, cizme, palarii...

Scutaru spunea...

Nostime. Îmi place sapa aceea șmecheră, sexoasă. Parcă zice: hai să-ți fac spatele arșice! De la muncă!

gabyral spunea...

pune-le in apa sa se umfle, ca altfel au joc si nu iasa straturile drepte...
frumosi butuci..., ce mi-ar trebui si mie cateva rotocoale de vre-o 3cm grosime...

silavaracald spunea...

Măi, voi vă pregătiţi de răscoală după cum bag sama! =))

simf spunea...

@Scutaru - preferata mea e sapaliga verde.

@gabyral - feliile cu diametru asa mare crapa foarte repede, am constatat ca cel mai bine rezista cele cam la fi 25 si de preferinta la grosime de 5 cm

@silavaracald - n-avem coasa clasica, doar moto. se pune si ea?:)

irenadaiana spunea...

noi ne-am intregit "septelul" cu inca o grebla si o sapa din disc. E grozava , taie bine si usurica foc. :)

:-D