Like?:)

marți, 5 martie 2013

Probe foto







5 comentarii:

sanda spunea...

aranjamente...Zen?!?!?!pentru plantute interstelare??
nice,verry nice

Angelikue spunea...

Cararea din scoarta este foarte frumoasa.
E si practica? Adica nu cazi in fata cand calci pe ea, din cauza denivelarilor? Ca m-ar tenta si pe mine, dar cu kinderul din dotare...

simf spunea...

@Angelikue - deocamdata e ideala intru impiedicare, dar sper ca dupa oaresce ploi va fi utila (cel putin asa am citit undeva pe net si am vazut cum se asaza pe pamant)

AC spunea...

Simo, baga si legende la poze, cand e cazul... de exemplu, cand am vazut scoarta pe jos, habar nu aveam ce e cu ea acolo. M-am gandit ca ai semanat ceva si o folosesti pentru a proteja semanaturile... ;)
Spor si sanatate!

simf spunea...

@AC - "probele" erau dovezile foto ale postului anterior, in care povesteam ca m-am apucat sa fac o alee cu scoarta de copac.

:-D