Like?:)

vineri, 15 martie 2013

Roşu galben verde







 





4 comentarii:

Angelikue spunea...

Ma uit cu mila la saracii mugurasi.
Sper sa reziste acestui weekend

simf spunea...

@Angelikue - va fi bine, crede-ma, va fi bine.

Mihaela spunea...

Despre iasomia galbena am mai citit si eu pe siteurile care ofera flori spre vanzare si m-ar fi tentat , dar cum nu vazusem pana acum la nimeni, nu stiam mare lucru despre ea si inca nu m-am incumetat sa incerc si eu sa o pun in gradina mea.
Pare sa fie micuta si la voi in gradina. Care va sa zica chiar infloreste in zorii primaverii. Este si parfumata ?

simf spunea...

@Mihaela - iasomia de iarna e lipsita de pretentii, creste in functie de cum o lasam noi - tufa, copacel -, infloreste tarziu in noiembrie, fix inainte sa ninga, si in martie, odata cu primulele. vara e o mare de verde, nu are miros, florile sunt mai micute, dar e frumusica foc.
iasomia noastra are vreo 3 ani, dar cand am primit-o era sub forma de betisor de 20 cm cu frunze.

:-D