Like?:)

luni, 25 martie 2013

Vegetal









10 comentarii:

Angelikue spunea...

Am vazut niste raze de soare...

simf spunea...

@Angelikue - ieri a fost si soare, chiar daca era frig si batea vantul.

cristina spunea...

iasomia aia e tare frumoasa. mie nu mi s-a prins :(( te-ai gandit s-o inmultesti in vreun fel? ca la tine se pare ca ii prieste ...

simf spunea...

@cristina - am inteles ca nu numai prin butasi, ci si prin marcotare, poate voi face o proba.

AC spunea...

Mi-e mila de plantute cand ma gandesc ce frig a fost azi noapte si ce le mai asteapta, incepand din noaptea asta...

simf spunea...

@AC - deja la noi ninge.

iulian spunea...

Dupa " uraganul " de ieri, la noi se pare ca a venit...primavara ;)
Temperatura e placuta ( apa n-a inghetat ), ceru' s-a limpezit si se vede la zeci de km.( am fost surprins sa vad ca sus pe munte nu se vede prea multa zapada, imi pare chiar mai putina ca acu' cateva zile ), pasarelele ciripesc vesele, cainii se alearga si se harjonesc entuziasti, usturoiului i-au dat coltii...iar in casa miroase a paine ;)

simf spunea...

@iulian - nu ne trimiti si noua o cutie de primavara cu miros de paine calda?:)

David Octavian spunea...

Nici nu imi vine sa cred ca acum o saptamana am avut si 20 grade in termometre.Si nu in casa :P

David Octavian spunea...

Nici nu imi vine sa cred ca acum o saptamana am avut si 20 grade in termometre.Si nu in casa :P

:-D