Like?:)

joi, 24 iulie 2014

Dimineaţă-nsorită...







6 comentarii:

Anonim spunea...

Ultima fotografie. Vai, copacii ăia îmi merg la inimă, ce sunt? Am văzut şi pe la noi, dar nu amfăcut nimic ca să iau puieţi (totdeauna sunt puieţi pe lângă copacii mari în sălbăticie) ca să îmi pun pe lângă casă. Sunt pini? De ce îi asociez, oare cu "Pinii din Roma" a lui Respighi? ( https://www.youtube.com/watch?v=JsBoyPeyJYQ&hd=1 ) Cred că sunt neam de pini.

simf spunea...

!Ada - copaceii ultimei poze sunt de fapt ramuri de artar canadian.

Anonim spunea...

Hai, bre, doamna Simona, lasă-mă cu arţăraşii tăi, atunci e vorba de prima poză, aia de jos, ăia nu-s arţari, îs pini sau ceva conex. Sau orengi, sau vodafon, sau... Numa nu arţari!

simf spunea...

@Ada - corect, conecsi pinilor, adica artar canadian. in ultima poza de sus in jos. sau in prima poza de jos in sus. :)

Anonim spunea...

fix ultima mi-a sarit si mie in ochi: ivan rabuzin

simf spunea...

@Anonim - uau! :)

:-D