Like?:)

marți, 18 aprilie 2017

Paşte 2017

Timp lin, fără agitaţie sau tensiuni, cu zâmbet relaxat, casă plină şi canastă în chioşc până-n ore mici din noapte, cu mâţe răsfăţate şi câini mofturoşi. Am avut musafiri, am fost musafiri, vremea n-a fost rea - cald până duminică seara, apoi a plouat domol, aşezat, până luni după-amiază.
Am reuşit până sâmbătă să refac acasă-ul uzual, am adus chioşcul, bucătăria de vară şi aleile la normal,  curtea a rămas cam varză, dar una peste alta a fost mai bine decât speram. 
În grădină e clar primăvară; miozot şi liliac colorează rece peisajul, narcisele albe şi lalelele sunt mai mult frunze, cu urme fine de flori formate, oregano creşte semisferă. Se deschid florile de măr, au apărut plăntuţe în creşă, am pus folia pe tunel - cam pe 10 aprilie, dar am uitat să scriu (pe 12 dimineaţa a mai fost un pui de brumă) -, verdele ierbos deja cere cosit.
A fost bine; mi-am luat clip-on de soare pentru ochelari şi nu mi-e frică să-l folosesc, numai că cerul e plin de nori.
Hristos a-nviat!

5 comentarii:

Aimée spunea...

Adevarat a inviat!

greenzonelife spunea...

Adevarat a inviat!

Dani P. spunea...

Adevarat a inviat !

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Adevarat a inviat!

Mihaela T. spunea...

Adevarat a inviat ! Si la noi a plouat la fel. Inca a batut si-un vant naprasnic de mi-a culcat lalelele si narcisele la pamant. Le-am adus in casa.

:-D