Like?:)

miercuri, 5 aprilie 2017

Raport conex

* Am terminat merele din beci - le-am dăruit, că de vreo lună oricum nu mai mâncam - erau ușor deshidratate şi oricum mă plictisisem.
* Jinx are probleme cu dantura, nu mai poate mânca hrană dură, cere să-l hrănim special.
* Rozmarinul și lavandele au murit - nici că mai iau altele -, a murit și un prun, cojit responsabil de ciocănitori, treaba lor, căldărușele și dedițeii n-au rezistat în fața lui Pepsi (în vara trecută le-a cam săpat).
* Urma începe să nu mai fie disperată după hrană de când Zăvod n-are de ales și-o lasă să mănânce (amândoi stau legați în timpul mesei).
* Periem și des-căpușăm mâțe, cu accent pe Igor, că-i mai haimana, iar găinile nu ouă în ritmul pe care mi l-aş dori eu.
* Gata bordura din sticle de sub boltă, ordinea în chioşc a generat umplerea pubelei - aproape numai cu reciclabile, dar am umplut-o, mare performanţă -, amenajarea din zona atelierului evoluează imprevizibil, dar evoluează. 
* Am trecut la tricouri și hanorace, ușile cam stau deschise - facem focul doar la boiler -, am scos mocheta din locul de masă: casa începe să arate a primăvară.

Niciun comentariu:

:-D