Like?:)

miercuri, 19 aprilie 2017

Deprinderi de sat pe care nu le înțeleg

* Baia în casă (cu cadă, chiuvetă, scurgere a apei) și wc-ul în grădină.
* Datul de pomană, pe principiul îi dau, că-mi dă și ea mie.
* Hainele rupte și necârpite, că merg și-așa prin curte/pe drum.
* Spălatul pungilor/sacoșelor de polietilenă şi a bidoanelor de pet.
* Măturatul potecilor din grădină. Varza murată vărsată în canalizare.
* Casele albastre, când în preajmă nu e urmă de mare, lac, râu.
* Rufele/covoarele întinse în curte şi lăsate acolo cu săptămâna.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Poi, mika me'!!wc-ul se scoate se amesteca cu cel de la animale si se pune prin gradi'...sanda.
.

Mary spunea...

Ce nu înțeleg eu la tara,ca sa complez.Ca acolo unde nu e canalizare,ex strada unde am eu o casa ,dragii mei vecini nu numai ca unii folosesc haznaua si WC ca si îngrășământ agricol,dar unii si-au direcționat canalizarea drept in șanțul de la strada.Auzi vorba:"fac ce vreau pe șanțul meu",care dealtfel e public,si comunica si cu"al meu" si pt ca la mine e mai adânc,balteste si pute de nu poți tine nici fereastra deschisă.,dar sa te relaxezi in grădina,ca de muncit te obișnuiești cu hoitul de nevoie.Visul copilăriei ca tara e tărâmul din povesti se destramă de la o zi la alta.Si mai mult de atât sa iti cânte muzica sa o audă tot satul,de nu poți sa te înțelegi in curte,pe strada cu cineva ca ești bruiat,mai mult in casa si prin termopane iti bubuie bașii.Sa ma trezească la ora șase cu"Salam" cum e.Auzi ca tuturor le lace salam,numai eu sunt pe dos.Imi place si mie salam,dar nu ala care nu ma lasă sa ma odihnesc.Primaria tace mâlc,ca de vin la alegerile si au nevoie de voturi,noi nu contam,suntem doar plătitori de taxe si impozite cu domiciliul la oraș.Politia locală ce sa facă?Si lor le place SALAM si probabil ca si ei au fosa septica in sant.

simf spunea...

@Mary - inainte, si aici erau haznale, dar oamenii le goleau in gradina, departe de drum. De manele nu ma pot plange, iar salamul sta in frigider, nu in boxe. ;)

:-D