Like?:)

vineri, 21 aprilie 2017

Succint şi disparat

* Am pierdut aproape toate răsadurile, inclusiv de roşii - le-a ars Bioflorul, fertilizant organic, concentraţia recomandată pe bidon e mult prea mare (organic am vrut, organic am avut!) -; erau puse în turbă şi nu mai aveau nutrienţi. Dintre ardeii iuţi unii mai trăiesc. Rău e că am pierdut soiuri la care ţineam - roşiile Ananas, de exemplu. 
* Aştept diseară încă o tură de brumă, după frigul ultimelor zile, ploaia îngheţată, plus ninsoarea de aseară. De dimineaţă erau clanţe, porţi şi apă îngheţate, flori pe geamuri şi toate plantele ca din sticlă. Una lume se miră că refuz să pun răsaduri în câmp înainte de 15 mai.
* E Simfonia lalelelor; până acum am luat aronia, măghiran, rozmarin şi salvie. Sper să nu mai cumpăr nimic.
* Am găsit tavă dreptunghiulară cu capac, 30x40 cm, din inox, dorinţă veche, îndeplinită accidental (tava avea preţul redus, că era singură şi n-a cumpărat-o nimeni de mai bine de-un an).
* Spre casă, oamenii ne primesc zâmbitori cu plin; dacă gălețile sunt goale, le ascund ușor la spate, să nu ne meargă rău că ne ies cu gol. În fața școlii, un nene obosit îl salută pe domnul meu, ridicând mâna și înclinând capul. Pe uliţă, copiii ne zâmbesc şi ne dau sărumana.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nasoool cu rasadurile...da' ce-ti veni cu otrava???
Da'cu sarumana, iti mai vine inima la lok ,nuuu?sanda.

simf spunea...

@sanda - aveau nevoie de ceva papa bun, erau puse in turba, si un destept m-a invatat, mi-a garantat. binecuvantari ca ce-a luat el de la mine... mai rar. :)

Dani P. spunea...

Simona, am rasaduri de Ananas, daca rodesc iti tin seminte. Si mie imi plac si incerc sa le pastrez. Am si ceva seminte vechi, dar mai bine iti trimit proaspete. Imi pare asa de rau de rosiile tale ...

simf spunea...

@Dani - multumesc frumos, da, vreau, vorbim in toamna.

:-D