Like?:)

marți, 8 august 2017

Home, sweet home V. După

Se simte deja diferenţa după placare - în camerele de la etaj e mai răcoare, la parter - mai linişte, pe zona de terasă pică duios semnalul la telefon. Dar netul merge bine. 
Am prestat amândoi la greu, magazia şi acareturile sunt acum funcţionale, uneltele sunt spălate şi puse parţial la loc, casa a aproape redevenit acasă (mai sunt lăzile de cereale şi un dulap în locul de masă), nu mai sunt momonei deloc, am curăţat exteriorul geamurilor, deja intră lumina bine, am băgat de n ori aspiratorul prin casă și am șters praful, am spălat din covoare. Curtea e în continuare vraişte - nisip şi pietriş, popi şi scânduri din care trebuie scoase cuiele, bucăţi de osb, butoaie cu sau fără apă, atelierul e o mare de chestii puse unele peste altele, chioşcul, cam varză şi el. 
În rest, am plecat din curte de două ori în întregul concediu - exceptând plimbările cu sau după câini -, păr casant, n vânătăi, zgârieturi şi julituri - m-au tot atacat schelele şi cuiele din ele - piele uscată şi sufocată de praf şi chimicale, febră musculară continuă, deficit de somn, bronz cu două feluri de şlapi.
Joi seara, înaintea ultimei zile de concediu, domnul meu a plecat la mare. 
Eu - Sociopatia salvează România! - am rămas home alone, perioada de muncitori în curte m-a făcut să socializez peste puterile mele, aşa că n-am vrut nici să vorbesc la telefon (am comunicat prin mesaje, unde a fost obligatoriu, Armeria, recunoşti modelul?). Am făcut o mie de chestii prin casă şi curte, m-am plimbat cu câinii, doi negri liberi şi alternativ unul alb în lesă, am ascultat muzică tare, cântând cât m-au ținut plămânii. 
Ce mai avem de făcut? Urme fine, cred avem de lucru pentru 118,3 ani. :)

5 comentarii:

Mihaela T. spunea...

Wow, vreau sa scriu ceva si nu reusesc. :)
Sunt uluita de cate ati facut. Nu stiu de unde ati gasit atata putere ?!
Felicitari ! Sa va bucurati de casuta multi multi ani inainte si sa fiti sanatosi !

simf spunea...

@Mihaela - puterea a crescut brusc dupa ce a plecat echipa de muncitori :)
am facut o mie de chestii, mai sunt de facut mult mai multe, dar privesc optimist problema, nu ma gandesc: vai ce vraiste e curtea, ci: uite, chiar se vede ca am eliberat acolo.

daiana spunea...

ca de obicei citesc rar si bine si de la coada la cap. :) Felicitari. Acu' uitandu-ma la date ma gandesc "bine ca nu ne-am oprit pe acolo acum o saptamana ca nici nu mai recunosteam locul"
Glumesc - eram in cea mai mare viteza si concediul meu minuscul de trei zile se sfarsise altfel intram sa va dam o mana de ajutor. Poate data viitoare ca doar mai aveti destule de facut , nu? Ca la casa treaba nu se termina niciodata. Garantat si verificat. :) :) :)

simf spunea...

@daiana - cum spunea o prietena de inetrnet, vali, la casa trebuie sa fie mereu ceva nefacut, ca semn ca n-ai terminat totul pe lumea asta :))
data viitoare va asteptam (bine, si acum sunt multe de facut, cu drag daca vreti)
(oare ti-am spus ca am terminat placarea la extindere?)

daiana spunea...

am vazut si da tare bine cremul ala peste verdele crivitarului :)

:-D