Like?:)

marți, 8 august 2017

Ziua internaţională a pisicii

Astăzi e ziua lor. Şi, ca să fie mai specială, ieri s-a întors capra de Maşa, după 27 de zile.
Senină, nevinovată, cu gura mare, de parcă nici n-ar fi lipsit de-acasă. Blana lucioasă, tonus ok, neperiată; a mâncat una-alta (peştele crud n-a mai încântat-o ca de obicei), vorbăreaţă de nu ne auzeam gândurile.
M-a invitat foarte vocală la somn, în dormitor, cu răzgâieri cu burta-n sus, mângâindu-se de perna mea, iar pe la 3 dimineaţa iar avea chef de vorbă, aşa, să-mi treacă mai repede bucuria că s-a întors.
A încercat să-şi educe, conform obiceiului, puii; nu prea mai ţine, c-au început să se apere - eu i-am spus de multă vreme că aşa se va întâmpla, ea nu şi nu, batman, batman.
Iaca poze cu toate felinele noastre:
Jinx:
Maşa:
Frida:
Igor:
Frida&Igor:

4 comentarii:

cristina spunea...

Hi hi, si Maia s-a intors azi dimineata, fix cand noi trebuia sa plecam. La fel cred si eu, ca sta pe la cineva, ca niciodata nu pare a fi lihnita, desi ea stie si sa vaneze, dar de ce-ar face-o zile-n sir, daca ar putea sa vina sa manance acasa?
Sa ne traiasca, zic. La multi ani de ziua lor!

Mihaela T. spunea...

La multi ani pisicutelor din lumea intrega ! Nu stiam de ziua pisicutelor. :)
Multumesc, Simona !

mikaela spunea...

Frida &Igor sunt plozii Masei.Si Jinx?
Traiasca neamul pisicesc ,daca se poate ,cu toate rudele aproape!:)

simf spunea...

@mikaela - igor si frida sunt puii mashei, jinx e motanul geriatric, adus de la apartament.

:-D