Like?:)

joi, 12 septembrie 2013

Alb şi negru

Frida, Jinx, Maşa.
 




3 comentarii:

cristina spunea...

acuma-mi dau eu seama de ce aveti voi atatea pisici! ca sa va taie lemnele! tare!

Unknown spunea...

O adevarata pledoarie pentru pisici... dar si pentru caini! Felicitari intregii familii pentru acceptarea animalutelor. Simona tu esti ... foto-masterul sef al lor dar ceilalti din familia ta cred ca ii igrijesc/adora/suporta si alinta cot la cot cu tine!!! Felicitari pentru vietatile curtii tale

simf spunea...

@cristina - ele nu taie lemnele, doar ne invata cum s-o facem si ne ajuta (gravand infinituri printre picioarele noastre) la caratul lor. doar sunt pisici intelectuale :)

@Don Niai - daca mi-as permite, mi-ar fi tare drag sa am si un cal. daca ne-am permite, am face un parc zoo cu animale abandonate, chinuite etc. clar cu totii iubim animalele. :)

:-D