Like?:)

marți, 27 ianuarie 2015

Ianuarie mai pe final

* Nu ninge şi mă cam enervează, mai vreau iarnă alb mâini îngheţate alunecuş şi, dacă se poate, o înzăpezire mică.
* Plouă mocăneşte sau e lapoviţă, mai mereu ceaţă şi super-noroi, frig în oase şi umezeală până-n suflet; maşina-i la dom'colonel în curte, urcăm spre casă în cizme de cauciuc.
* Fac pliculeţe cu seminţe şi le trimit, strânc coji uscate de citrice pentru tratamentul plantelor viitoare, umblăm cam teleleu, netuim, am mânuşi noi de grădinărit şi abia aştept să le probez.
* Zăvod e uzual ticălos şi mâţele sunt default răstignite pe fotolii, flăcări joacă pe pereţi şi covoarele-s murdare, fac poze proaste din motiv de lumină şi lipsă de chef.
* Bine că am – profesional – mult de lucru, bine că merele cu biscuiţi au gust de atunci, bine că pot să-mi lălăi bucuria - You Shook Me All Night Loooong -, bine că.

Un comentariu:

Scutaru spunea...

Mda. Dar e frumos. O colegă îmi spunea, într-o dimineață din asta mohorâtă, în drum spre job - și-a bușit mașina și stă pe lângă noi, nu vă gândiți la prostii - că e urât cu spume afară. Nu! E ca-n basmele alea cu vrăjitoare rele, are și vremea asta farmecul ei. Cred că m-am țicnit, dar zău că asta-i părerea mea. :)

:-D