Like?:)

joi, 28 iulie 2016

Vacanța, I

* Am fost la Ziua comunei – m-a fascinat jocul: copiii de trei ani prinși în horă păstrând ritmul și pașii, o sârbă nebună, desculță, a patru bărbați între două vârste, spectatorii dansând și cântând cu Ileana Ciuculete, vers cu vers.
* A murit un vecin; 70 și bine de ani, om bun şi zâmbitor, care ne-a învăţat multe, de care îmi pare tare rău.
* Am gătat cu toate actele pentru apă și canal, sunt deja funcționale. Că tot suntem la capitolul infrastructură, drumul e în stand by, nu se mai mișcă nimic vreo două săptămâni.
* Am cunoscut nişte vecini nou mutaţi din oraş; ne sunt tare dragi, ne regăsim în ei cum eram când ne-am mutat: pomi cumpăraţi de-aiurea plantaţi la un metru unul de altul, vrei prune de vară?, s-au copt, sunt bune!, zece fire de roşii privite ca pe opere de artă, piscină gonflabilă albastră, scaune pliante de picnic.
* A plouat de vreo două ori, a fost decent de cald, nu nesuferit, seara cerea mânecă lungă, iar noaptea pătură, am stat mult cu ochii în cer şi desculţă-n iarbă şi am fost de-a dreptul asocială în unele momente.
* Concediul l-am început în forță, cu stomac revoltat, 14 zile de tratament și de parțial regim (evident că n-am slăbit), l-am terminat cam tot așa - ceva probleme de sănătate la părinţii domnului meu. Și, ca obicei când revin la serviciu, în oraș, mă doare capul; mai devreme de trei zile nu-mi trece, știu din experiența anilor trecuți. Dar trece.

2 comentarii:

Dani P. spunea...

Revenire cat mai lina, Simona !

simf spunea...

@Dani - multumesc, om bun

:-D