Like?:)

vineri, 29 iulie 2016

Vacanța, II

Am avut liste de to do generoase, cu libere alese şi libere impuse, din care am făcut cam ce-am vrut. Domnul meu: 1. o poartă anti (sau pro) câini, fie să-i putem închide în zona de lângă casă, fie să le tăiem accesul acolo. 2. WC în grădină, după șase ani de când ne-am mutat. 3. le-a montat câinilor o cadă (cumpărată special pentru ei, să se răcorească), din care deocamdată doar beau apa. 4. rosturi noi la gresia din bucătărie şi locul de masă. Și a mai făcut el și altele, dar nu-mi amintesc. A, a cosit din greu, a greblat, a strâns iarba, am mulcit plante împreună... Eu? În mare, chestii care nu se văd decât dacă nu-s făcute: curăţenia de vară pesti tăt, cu spălat tot ce se putea spăla, măturat tot ce se putea mătura (nu, nu și prin pomi), aranjat cu reconfigurare magazia, spălat cu presiune zonele cu ciment, periat responsabil pisici şi câini, aranjat curtea, udat vegetale, limitat parţial bălăriile din grădină, cules plante medicinale şi uscat, demarat strânsul de seminţe... (Ne-am ajutat unul pe celălalt la mai toate, nu c-am fi avut nevoie, ci că-i mai fain în doi.) N-am călcat; n-am cusut; n-am făcut curat în beci. N-am avut chef.
Vreo cinci zile ne-am distrat amândoi cu Loganul: polidisc, biax, curăţat rugina, chit cu fibră de sticlă, eboş, chit de finisaj, trei feluri de şmirghel, „cusut” bară, pastă de polish, chituit, protejat parbriz, lămpi, chestii decorative negre, vopsea la spray – două nuanţe de roşu, un negru lucios (pentru portbagajul de deasupra și ștergătoare) şi lac incolor. (Am făcut, cu șablon, o șopârlă roșie Nova pe fundal roșu Carmin 250 şi tare mă distrează când o văd.) Am o certă vocație de aurolac, mirosul de diluant mă face să-mi vibreze nările și-n plus e de-a dreptul mişto să te joci cu sprayuri. (Mai am unul alb şi ceva resturi de negru şi de roşu, le ţin de bune să mă joc altă dată cu ele, văd eu pe unde.)

Niciun comentariu:

:-D