Like?:)

joi, 6 august 2020

Ce-am mai făcut


# E august și nu pot spune că mă topesc de căldură, după finalul de iulie care a adus temperaturi diurne de 33-34 gr, iar nocturne de 20+; acum e considerabil mai bine, nu mă pot văita de secetă, când și când, dacă nu plouă, măcar stropește. Vară cu rouă în fiecare dimineață și șlapi uzi.
# Smulg compulsiv oregano și tarhon din zona cu flori perene – puse acum o mie de ani, din câte un singur plic; de atunci tot smulg smulg smulg, an de an am scos brazde, și primăvara, și toamna, aproape degeaba, parcă ar fi organizație criminală: se reface nu se știe de unde, musai s-o destructurez.
# Am avut supraproducție la dovlecei, au început să se coacă roșiile, fructele cresc cumințele, grădina e de-un verde luxuriant. Trandafirii sunt plini de flori și de fungi, strâng recolte și urme fine de semințe cam la două zile, când merg în grădină „agăț” câte un măr văratic, o mură, o roșie.
# Am realizat surprinsă că Mașa a împlinit 9 ani (deci copiii ei au 7 ani, timp în care vecinii au „rulat” câte 2-3 pisici), că Hades are spre 11, de Jinx, ce să mai spun? - pisica geriatrică –, aproape 14 ani. Zăvod face 7 ani, pupezele (Pepsi și Urma) au împlinit 5 ani.

Am, în continuare, tendințe accentuat asociale, voi posta pe blog imprevizibil până veni-vor vremuri mai clare. Aveți grijă de voi și de cei dragi.

4 comentarii:

Mihaela T. spunea...

Multi, multi ani inainte cu sanatate blanosilor din curte ! Si nu numai. :)

Mihaela T. spunea...

Voiam sa te mai intreb daca pentru oregano si tarhon ai semnat semintele direct in gradina sau ai facut rasaduri? Eu incerc de ani de zile si nu-mi iese.
De fiecare data apar niste firicele plapande de planta care mai apoi se usuca, oricat de mult le-as ingriji. :(

simf spunea...

Mihaela, am turnat niste plicuri pe pamantul proaspat maruntit, si flori, si aromatice, pe final de aprilie, apoi am acoperit cu grebla.

Mihaela T. spunea...

Multumesc, Simona! Voi incerca si eu la anul.

:-D