Like?:)

joi, 6 ianuarie 2022

Start în 2022

 

Chiar dacă profesional a fost un an bun, 2021 a fost ciudat, năuc, frate bun cu 2020, când normalul s-a schimbat frecvent și rutina s-a dus cu totul. Cu mască sau fără mască în spații deschise, cu mască și glugă în bancă – cine-ar fi crezut cu ani în urmă că va fi firesc? -, uite regula, nu e regula. Finalul de an a fost și el în ton, nu prea am simțit că au fost sărbători, ci doar două week-end-uri consecutive. N-a nins, de două ori am văzut urme fine de fulgi, noroc c-am fost atentă, că n-a durat decât câteva minute, și o singură dată a mirosit a iarnă - în rest, cam a primăvară.

De Crăciun am primit un soi de lupă pentru mobil (tocmai bună la filme pe netflix) și-un suport metalic, tot pentru telefon, sănătos și stabil; timp dilatat cu filme ușurele, fără vizite, că am făcut IACRS, cu antibiotic și fără glas pe 31 decembrie. De revelion am avut ținută de gală (pijamalele noi cu bluză roșie și model de sărbători, plus halat negru cu glugă), am reinterpretat tradiții culinare (sarmalele au fost platou cu brânzeturi și legume, șampania – vin alb de Cornari, strugurii – mandarine); am stat amândoi, acasă, cu tihnă și zen.

Față de alți ani, au fost mult mai puține artificii și petarde mai deloc, pisicile au stat captive în casă, câinuțele - pe terasă, iar Zăvod a alergat continuu, lătrând indignat; pe 1 ianuarie se auzeau păsărele vesele, în alți ani trei-patru zile nu se auzeau deloc. Astăzi e Boboteaza, iar faimosul ger a însemnat 0 gr de dimineață, brumă și-un soare filtrat.

Bine v-am găsit în 2022.








3 comentarii:

cristina spunea...

Imi pare rau de IACRS, sper ca deja esti mai bine.

Am mai bun sa fie!

simf spunea...

@cristina - sunt bine acum, multumesc.

Octavian spunea...

Am auzit ca faima gerului Bobotezei se trage dinaintea adoptarii calendarului gregorian, deci ar mai fi sanse, poate. :-)

:-D