Like?:)

marți, 18 februarie 2014

Dacă e februarie, merge un concurs

Lume, lume! Pentru că februarie 14 şi 24, pentru că martie 1 şi 8 - şi din compasiune pentru bărbaţi -, m-am gândit eu în sinea mea: ia să punem noi de-un dar de blog/concurs (folosesc pluralul regal, că doar mi-s dictator pe blogul meu)...
Reguli: participă cine vrea, câştigă cine poate (deci au şi domnii o şansă să primească, ei oricum sunt amendaţi rău în astă perioadă), numai să poată dovedi cu cel puţin o poză că grădinăreşte. Înscrierea se face printr-un comentariu la acest post cu link către poza doveditoare (poză care să fie şi ea pusă undeva pe net, firesc, cu link către astă magnifică postare*).
Votează cui îi e drag şi nu e anonim (cine participă e musai să și voteze, dar nu pe el), o sigură dată, şi fix cum vrea, pe criterii de el ştiute (dar să ni le spună şi nouă, ceva la modul „votez pentru x pentru că mi-a promis seminţe de pir” sau „y e cel mai bun pentru că a pus poza cu mâţă în trandafir de dulceaţă”, „z, că e cumnatu' lu' naşa), câştigă vedem noi cine, adică voturile publicului vor cântări 1 vot, 1 punct, votul meu – 3 puncte, că doar v-am zis că-s dictator pe blogul meu:).
În ce constă premiul? Seminţe. Diferite. Între 10 bucăţi şi câte am de dat. Din grădină fără chimicale (a mea, a altora). Soiuri nobile autohtone, cum ar fi: mărar, pătrunjel, păstârnac, lobodă roșie, lobodă albă, ardei iuți cireașă, ardei iuți roșii lungi (de la prietenul meu olteanul din piață), creson, zuchinni, gălbenele, zorele mici albastre, zorele mari colorate divers, regina nopții albă și mirositoare, rudbeckia, nigella albă. Din ele, câştigătorul îşi va alege zece feluri de seminţe.
Sunt valabile înscrierile trimise până pe 24 februarie, ora 11,59 și voturile trimise până pe 24 februarie, ora 23,59 (editare ulterioară), ca să poată primi omu' pacheţelul în timp util, că acuși se dă startul la grădinărit.
Enjoy!:)

LE: * Cum e cu linkul către astă magnifică postare - fie puneți acum o poză pe blogul vostru cu trimitere spre concurs (nu o postare dedicată, în cadrul textului vostru), fie la o postare mai veche, unde se află poza, editați și puneți acolo linkul. Cum vă e mai simplu/drag.

LLE: Voi face o postare separată cu pozele înscrise și acolo se vor contabiliza voturile.

50 de comentarii:

cristina spunea...

n-am prea inteles ce tre sa fac, dar te zic pe blog la mine ca faci dar de blog!

simf spunea...

@cristina - fie pui la tine pe blog o poza si dai link catre postarea aiasta, fie la o postare de anul trecut unde ai poza editezi si dai link catre concurs. cum ti-e simplu/drag.

Cati spunea...

SUPER TARE ! Imi place ideea ta .

EmaPirciu spunea...

Eu am mai spus ca exista o aliniere a planetelor pentru mine. Sa vedem daca se si confirma: daca am plantat, in balcon, cinci cutiute de biscuiti cu cateva seminte de busuioc, marar, rozmarin si inca ceva de a carui denumire nu imi amintesc acum, dar stiu ca arata frumos pe plicul cu seminte, ma pot inscrie la concurs?

simf spunea...

@gamalia - poti dovedi cu poze ca gradinaresti (adica ti-au rasarit deja)? te inscrii. (acel ceva de care ai uitat nu e cumva cimbru?)

Anonim spunea...

Si noi gradinarim http://greenzonelife.wordpress.com/2013/11/25/la-plantat-de-trandafiri/ cu link pe prima poza doveditoare :)

simf spunea...

@green - bingo, esti prima in concurs :)

Anonim spunea...

cand e vorba de seminte, anytime :) nu ma dau in laturi

Unknown spunea...

Hop si eu in concurs, nu mi-ar strica niste seminte de loboda si alte aromatice! Uite aici link-ul:http://relisgardens.blogspot.ro/2013/07/iulie-concluzii.html

simf spunea...

pentru votare o sa fac un post cu pozele inscrise, in ordinea in care le-am primit.

Angelikue spunea...

Grea misiune :))
Imi zici sa pun 1 link...pfua...nu ma pot decide.
Musai sa se vada "imensitatea" muncii, micul chinez sau o floricica in soare?

simf spunea...

@Angelikue - musai sa se vada ce ti-o fi tie drag, numai vegetala ascendenta vie si cultivata sa fie.

Dani P. spunea...

Eu am deja prea multe seminte :) Dar o sa urmaresc cu drag concursul tau :)

EmaPirciu spunea...

Nu au rasarit. Abia le-am plantat, in weekend. Nu e sigur cimbru, desi o sa plantez si din acela. Imi amintesc un nume sofisticat, ceva ca margean... dar nu margean. :) Nu-i nimic daca nu pot participa acum, ma inscriu la anul. O sa pun poze pe blog si Facebook oricum cu proiectul meu de gradina in plastic, ca sa poti urmari progresele.

Angelikue spunea...

Si "micul chinez" gradinareste
http://cuangelikue.blogspot.ro/2013/05/promisiuni.html,
cu link pe a sasea poza.
Uitati ce ne asteapta!:)

Brindusa spunea...

Hai ca am pus si eu o poza draga:)
http://aventuriprincurte.blogspot.ro/2014/02/concurs-simona-fusaru.html

simf spunea...

@Aurelia - inscris.

@Angelikue - bingo!

@Dani - dar o sa votezi :)

@gamalia - sa fie maghiran? participi la anul, astept poze cu gradina din balcon. si... voteaza-i pe cei inscrisi

Mihaela Dămăceanu spunea...

Io nu mi-s grădinară...încă. Da vedeţi voi la anu :))

Corina spunea...

ce interesant e concursul!
am repostat si eu o fotografie:
http://prima-zi.blogspot.ro/2014/02/dar-de-blog-la-simona.html#blog|care

bucuresteni mutati la sat spunea...

Evident ca nu pot lipsi de la asa ceva :).

E bine asa?
http://iulianai.blogspot.ro/2013/06/la-tara-viata-e-mai-simpla.html

Ultima poza o bag si eu in concurs.

simf spunea...

@Mihaela - asa, asa ;)

@Corina - primit
@Iuliana - e bine:)

Irina spunea...

Gata, ma bag!!!

;D

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Buna seara , acum am intrat in casa si ce sa vezi pe blogul Simonei mare concurs, mare. Felicitari, pana acum am vazut (vorbesc din 89 incoace) fel de fel de concursuri gen "TE UITI SI CASTIGI, RAZUIESTI SI CASTIGI, DA LIKE SI CASTIGI, ETC. Ce m-a surprins este faptul ca Simona organizeaza primul(cred) concurs in care trebuie sa mai si muncesti( gradinaresti) ca sa castigi. Important pentru mine, nu este premiul in sine( daca ma supar urc in trocalici si tusti peste deal la Simona si facem un schimb de seminte)ci faptul ca cineva s-a gandit( cum era normal) ca, pentru a castiga ceva trebuie sa muncesti. Felicitari doamna si la cat mai multe concursuri de acest gen( daca n-ai seminte suficiente sa premiezi primele 3 locuri te pot ajuta). Ei numai pe baza acestui principiu ma gandesc sa pui si eu un link. O seara minunata si inca o data felicitari pentru modul in care ai gandit concursul. Cu stima si respect,

Alex Oprea spunea...

Bun asa, Simona. I'm in! Dar inca n-am postarea. Urmeaza, mai e timp pana pe 24 :)

Carmen Nataşa spunea...

Eu nu-s grădinăreasă de prea multă vreme, dar recuperez, recuperez... învăăăăţ, strâng semiiiinţe :) şi mă înscriu la concurs mizând pe norocul începătorului. :)
Deci, particip şi eu cu patisonii mei:
http://celepatruanotimpuri.blogspot.ro/2014/02/dovlecel-patison.html

simf spunea...

@Irina, @La noi... - va astept.

@Vasile - sunt de parere ca ce-am primit degeaba degeaba se duce, asa ca musai sa muncim ca sa avem. mersic de oferta, poate dam impreuna un premiu special. dar de sistemul de votare ce spui?:)

@Carmen Natasa - frumosi patisonii tai, dar care poza participa la concurs? linkul unde e?

Cati spunea...

http://cati-dekt.blogspot.ro/2013/12/unde-este-iarna.html
Inscriu in concurs poza - Trandafir in decembrie .

simf spunea...

@Cati - prima poza? linkul unde e?

Anonim spunea...

Pune-mă cu un vot pentru Brândușa! Ooo, dacă era găină, nu rață, votam zilnic tot de pe altă adresă! O mobilam cu voturi!

simf spunea...

@Ada - votul e la urmatoarea postre: http://fusaru.blogspot.ro/2014/02/poze-in-concurs-loc-de-dat-cu-votul.html

dan spunea...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=160642837460789&set=pb.100005452208218.-2207520000.1392796136.&type=3&theater

neaţa!

io nu vreau nimic, dăcât să mă laud :)

simf spunea...

@dan - pai ai cu ce, mai, ai cu ce!:)

Carmen Nataşa spunea...

Simona, am revenit cu precizarea link-ului:
http://2.bp.blogspot.com/-RFYC23FGnOg/UwOindQW3wI/AAAAAAAAAx8/u6nRuW0ptxk/s1600/dovlecei.jpg

simf spunea...

@Carmen Natasa - nu e bine, trebuie sa pui si link la poza ta catre concursul de pe blogul meu!

Carmen Nataşa spunea...

Am scris un articolaş cu link spre concurs.
Am pus şi poza mea în articol.
Sper că acum sunt înscrisă. :)

Carmen Nataşa spunea...

aici am scris articolul:
http://celepatruanotimpuri.blogspot.ro/2014/02/concurs-cu-premii-in-seminte.html

(că mereu uit câte ceva, acum am uitat să îţi arăt unde e articolul :)))

Promotia 2023 spunea...

Hop si eu cu participarea:
http://fermalumosghita.blogspot.ro/2014/02/concursul-simonei.html

Unknown spunea...

Buna, ma inscriu si eu. Stiu ca nu voi castiga, dar as vrea totusi sa achizitionez seminte de galbenele. As fi bucuros daca m-ati ajuta.

Poza mea : http://fermier20.blogspot.ro/2014/02/cimbru-verde-de-acasa.html


Multumesc

simf spunea...

@Alexandru - linkul nu merge, presupun ca-i vorba de busuioc verde de acasa - am luat poza.

radu ignatescu spunea...

ziua buna,
eu votez cu poza nr 4, Brandusa, imi place ratusca aia langa instalatia de irigatie. uite si dovada ca si eu impreuna cu familia gradinarim:
http://www.ignatescu-manea.ro/?p=320

radu ignatescu spunea...

ziua buna,
mai scriu odata, nu stiu daca s-a inregistrat primul comentariu. votez cu poza nr 4, Brandusa, pentru ca imi place bobocul de rata (asa cel putin pare) iar dovada ca si eu gradinaresc e aici:
http://www.ignatescu-manea.ro/?p=320

simf spunea...

@radu ignatescu - daca n-ai ales tu, am ales eu poza:) voturile se dau la postul urmator, unde sunt si pozele puse.

Unknown spunea...

Multumesc mult. Link-ul corect era: http://fermier20.blogspot.ro/2014/02/cimbru-verde-de-acasa.html

cristina spunea...

eu am votat deja si, ca sa fiu sigura ca votul se va lua in considerare, ma inscriu si cu poza:
http://antiplictis.blogspot.ro/2014/02/v-o-spun.html

Stefana spunea...

Eu nu-s chiar anonima :D, dar n-am blog, pentru ca gradina mea este in balcon si nu m-as incadra la gradinari.
Nu mi-a promis nimeni nimica, dar tare imi plac pozele voastre si as vota ...
N-as zice ca e primul concurs la care tre' sa muncesti ca sa castigi. Dar e primul la care trebuie sa dovedesti ca muncesti ca sa participi.
Felicitari pentru initiativa!

Alex Oprea spunea...

http://inbatatura.blogspot.ro/2014/02/concurs-simona-fusaru.html

Ma inscriu si eu, hehe!
Succes tuturor :)

simf spunea...

@Stafana - tu stii ca mi-esti draga, dar autentifica-te cu yahoo, cu google, cu contul de fb - cu ce ai si voteaza. chiar mi-as dori sa votezi.

roxana.c spunea...

Ma verifici si pe mine daca am respectat regulamentul? Inca sunt grea de cap :)

http://mutarealatara.blogspot.ro/2014/02/lucrari-de-primavara.html

Nici nu trebuie neaparat sa ma bagi in concurs, dar simt placerea de a fi implicata in ceva atat de frumos primavara asta. Si daca imi iese si ceapa... atunci clar am castigat :)))

Daniel spunea...

Brandusa- fiindca merita http://i.imgur.com/yV979AY.jpg

simf spunea...

@Daniel - locul de votare e la postul cu pozele.

:-D