Like?:)

marți, 25 februarie 2014

Concurs la final cu câştigător şi bonusuri

Lume-lume, gata concursul, avem un mare câștigător și alții mai speciali. S-a votat democratic, s-a premiat în funcție de preferințe, acuși se dă startul la grădinărit afară, așa că să purcedem:



Câștigătoarea concursului, Brîndușa, Premiul Natură vie cu mulci, peturi și paznic vigilent.
Premiul Pic cu pic se face eco merge la Iuliana și e decernat de Vasile Rosciuc.
Premiul Primul pas, prima durere de șaleCarmen și al ei patisson. Premiul e decernat de Brîndușa Neagu.
Premiul De la Răscăieți la Stănița, ca între bucureșteni, merge la Oana Ferma lui Moș Ghiță și este decernat de Iuliana Iordache.
Premiul E sămânță, merită germinată merge la greenzonelife și este decernat de Dan Ungureanu.
Premiul Scenarist al poveştii personale merge la Roxana și este decernat de Iuliana Iordache.
Felicitări premiaților, aștept via comentariu/mail adresele unde vă voi povesti ce și cum (comentariile sunt moderate, nu le voi publica pe cele cu adrese de mail).
Brînduşa, trimite-mi pe mail adresa fizică unde să-ţi trimit pliculeţele, Alexandru, scrie-mi şi tu adresa fizică unde să-ți trimit semințele de gălbenele.
După ce primiți semințele, lăudați-vă. Cu poze. Și link către cel care v-a trimis premiul. Că oricum de bucurat ne bucurăm împreună. :)

17 comentarii:

cristina spunea...

felicitari castigatorilor!
toata admiratia mea pentru sponsori :)

Anonim spunea...

Multumesc pentru premiu :) daca se poate eu vreau doar lobodă roșie si lobodă albă, adresa o stii deja.

bucuresteni mutati la sat spunea...

Multumesc frumos, chiar nu ma asteptam la un premiu, credeam ca-s numai sponsor :).
Astept pe mail adresele Oanei si Roxanei, as vrea ca maine sa le si pun la posta plicurile.

Angelikue spunea...

Felicitari castigatorilor! :)
Sa-mi zici si mie de ce e nevoie, ce si cum :)

Carmen spunea...

Oooooo, ce surprizăăăăăă!
Tocmai mă pregăteam să scriu un articolaş despre cum am ieşit eu pe primul loc... de la coadă :), când... surpriză mare!

De-abia acum îi înţeleg pe cei de la Oscaruri, cu discursurile lor de mulţumire. :)
Pentru că, uite, când ţi se întâmplă ceva fain, chiar simţi nevoia să le mulţumeşti celor care ţi-au înseninat ziua, viaţa.
Aşadar, mulţumiri Simonei pentru acest concurs simpatic, şi mulţumiri Brânduşei că-mi încurajează şalele! :)

Felicitări câştigătoarei Marelui Premiu, felicitări şi celorlalţi!

Şi... să grădinărim cu spor! :)

simf spunea...

@Carmen - ai primit mailul?

roxana.c spunea...

Felicitari tuturor si sar'na eu :)))

Promotia 2023 spunea...

Asta da supriza! Multumesc pentru organizare Simona, si pentru premiu Iuliana. Numaidecat trimit si mailu cu pricina. Si promit ca la urmatorul sa vin si eu cu sponsorizare :)

Unknown spunea...

Felicitari pentru organizare, castigatorilor si participantilor!

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Buna dimineata, super tare concursul.
FELICITARI!!atat pentru organizator cat si pentru participanti.
Intr-un fel sau altul toti suntem castigatori si numai prin faptul ca incet, incet, croim o mica comunitate de gradinari intotdeauna incepatori.
Mai ales ca Simona este un lider inascut.( injuraturile in privat -te rog-)
Fiecare sfat, idee si experienta impartasita prin intermediul blogurilor, conteaza enorm, mai ales pentru cei care sunt la inceput de drum.
Multumim gazdei ca ne-a oferit posibilitatea sa comunicam si sa ne cunostem si asteptam cu nerabdare urmatorul...
O zi minunata tuturor, sa aveti o primavara plina de spor si roade bogate. Inchei cu vorba lui Moisescu
" MA INCLIN IN FATA CELOR CARE REUSESC SA FACA DINTR-UN PETEC DE GRADINA UN COLT DE RAI"

Mihaela T. spunea...

Felicitari castigatorilor, sponsorilor si gazdei!

Anonim spunea...

Hai cu felicitările! Felicitări Brândușa, știam că ai stofă de câștigător (de palton n-ai? că mi-ar trebui mai la toamnă, știi...) Spor la grădină! Să faci permacultură, că e de viitor!

Brindusa spunea...

Felicitari tuturor:)
Ada cand merg in martie la Targu-Mures resedinta copilariei mele, aduc stofa de palton si rata, dar varza o dai tu:))

Unknown spunea...

FELICITARI CASTIGATORILOR, FELICITARI ORGANIZATORI... SI SPONSORI

Maria spunea...

Felicitari la toti, ca sunteti harnici si darnici si glumeti! Mi-a facut placere sa va urmaresc si ma bucur de marele premiu acordat Brindusei - acu' tre' sa faceti un concurs cu premii in parcele de pamant unde voi concura si cu hainele de pe mine!
( am si io un premiu pt tine, Simo, il primesti la simfonie!!)

simf spunea...

@Maria - simfonia e pe 11-13 aprilie anul asta. te astept.

Unknown spunea...

Multumesc mult pentru seminte Simona, le astept cu nerabdare.

:-D