Like?:)

vineri, 5 martie 2010

Nothing else matters, la ţambal


No comment.

9 comentarii:

Anonim spunea...

super, frate, e mai tare ca pe chitara!

simf spunea...

iaste?!
frate pan-acu' nu eram decat pentru un poet. na ca mai sunt si pentru un anonim! si mi-s mandra foc!:-)

Mikka spunea...

Of, Doamne, m-a topiiit!
Gracias!
Pot sa pun si eu un link la asta? Prea e frumos! E de fara-cuvinte, intr-adevar!

Anonim spunea...

simon,

interpretarea este inedită şi m-a încântat şi pe mine la fel de mult ca pe mulţi alţii. sunt curios dacă l-ar asculta pe individ cei de la metallica. nu cred că ar rămâne indiferenţi faţă de situaţie. weekend plăcut!

Anonim spunea...

salut... sunt mihai imi pare bine sunt de la radio whisper suntem parteneriat cu Reteaua Literara am dori si cu tine un parteneriat sau sa ne sustii noi suntem un radio pentru bloggeri promovam articole etc.. si felicitari pentru blog adauga idul mihaivoicuro sa vorbim multumesc

badcamarad spunea...

da frumos..s ifac pariu ca daca dadea si salam cu vocea iesea ceva f frumos..nu ar mai zice nimeni ceva de manele:))

verdebicolor spunea...

Extrem de reusit ! :D Bravoo!

simf spunea...

@Mikka, poti adauga linkul, clar vor fi mai multi privitori.
@anonim mihai voicu - nu cre ca te-ajuta cu ceva daca te adaug pe lista de mess. dupa ce voi asculta radio whisper probabil o sa va pun banner.

simf spunea...

@ Costin. Daca ti-am luminat 3 minute, eu is multumita.
@badcamarad. nu-mi place salam. se poate parizer?:)
@verdebicolor. asa e:)

:-D