Like?:)

marți, 23 martie 2010

Schimb confort urban pe libertate rurală (14). Achiziţii de primăvară

Ieri am cumpărat nenumărate plicuri cu seminţe de flori şi legume (morcovi + păstârnac) pe care le vom planta cândva. De fapt, am fost să luăm 40 m de furtun verde de-un alt diametru decât aveam, necesar la udat grădina. (Argumentele domnului meu cum că încă de aseară va ploua şi să amânăm pentru week-end n-au fost de-ajuns.) Am mai luat şi un pistol pentru stropit, care se montează evident pe furtun şi e o jucărie foarte drăguţă: împrăştie apa în multe şi haioase moduri. Îmi imaginez deja cum la vară vom stropi grădina, curtea, maşinile…
Am probat ansamblul toate trei (graţiile), că Răzvan cică nu iroseşte vremea, el doar a montat dihăniile şi ni le-a cedat întru folosinţă. În ăst timp, Jinx şi Zombie bântuiau şi ne supravegheau vigilenţi.
Am udat şi doi motani negri. Era timpul, pentru că duminică înfloriseră amândoi în acelaşi măr, semn c-a venit primăvara.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Bag o bere peste handicap, chiar de mi-o plesni boilerul în cinstea matale; o săptămână de baftă-ţi urez.
Cine nu ştie să cânte la yutubă cu problema pensiilor şi salariilor, (http://www.youtube.com/watch?v=hwVy_2eOfsE&feature=player_embedded),
că, de dat pe goarnă, cam toţi o bunghim. Aseară, cum rămăsesem în sticla goală, am luat-o pe-ntrecerea de pietoni, să nu-mi fac, precum zice nevastă-mea, chip de necioplit, şi-n virtutea inepţiei, am auzit-o, că ieşise-n vitrină: şi nu ne duce pe noroi în ispită! Da io, fleru-i ler, c-aveam multă cultură per capita, m-am oferit isteţ cu plata retrospectivă ca-n deceneul trecut: Mânaţi, măi – că şi-aşa nu mai aveam niciun ban pe mine şi eram corupt de foame şi infiormaţie literală. Nu mai mărase un storp, dar pormit c-o punem anâmdoi adătlată.
Aşa-s eu, Simona-n grădina de vară: juma-bărbat, juma-mangă. Te îmbărţişez de nu te vzi.

M.R.

ajnanina spunea...

ce frumooos...
deci primavara infloresc flori negre si pufoase in merii tai?
oare cum sunt toamna merele alea? nici nu indraznesc sa ma gandesc :)))

simf spunea...

@ajnanina, nici eu nu stiu, vedem la toamna, cand voi face poze si le voi posta.

simf spunea...

@M.R. - minunat comentariul, mai vreau!

Anonim spunea...

mai bine mort decat comunist!
io sunt mort de beat.
dar cum eroii nu mor niciodata...
noi daicia nu plecam, nu plecam acasaaaaaaaaa
anonimul fara litere d-al dracu, na

Dan spunea...

Poti invata o pisica sa faca orice vrea ea.

:-D